1401\06\31 10:29:33


EA امیدوار به انحصاری ایکس‌باکس بودن Call of Duty

گیم فا/ به گفتۀ رئیس شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، عدم اطمینان از آیندۀ فرنچایز Call of Duty، «یک فرصت فوق‌العاده» برای سری Battlefield است. به احتمال زیاد بزرگترین مشکل پیشِ ‌روی مایکروسافت (Microsoft) برای تکمیل بزرگترین خ

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.
# لاله زار - # لاله‌زار - # برق ساختمان

گیم فا/ به گفتۀ رئیس شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، عدم اطمینان از آیندۀ فرنچایز Call of Duty، «یک فرصت فوق‌العاده» برای سری Battlefield است.به احتمال زیاد بزرگترین مشکل پیشِ ‌روی مایکروسافت (Microsoft) برای تکمیل بزرگترین خرید صنعت بازی‌های ویدیویی، یعنی تصاحب اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard)، احتمال انحصاری شدن مجموعۀ Call of Duty در آینده است، البته که خود مایکروسافت این موضوع را انکار می‌کند.

این شرکت در گزارشی گفته است که این اتفاق حداقل تا آیندۀ نزدیک رخ نخواهد داد. در حالی که شرکت سونی (Sony) می‌گوید توافقات کتبی صورت گرفته، بسیار با اظهارات مایکروسافت فاصله دارند.در میان تمام این جنجال‌ها، اگر مایکروسافت یک روز تصمیم به انحصاری شدن سری Call of Duty بگیرد، برای یک نفر بسیار خوشایند خواهد بود، این شخص کسی نیست جز اندرو ویلسون (Andrew Wilson)؛ رئیس الکترونیک آرتس. آقای ویلسون در یک رویداد تجاری اخیر، گفته است که حتی احتمال انحصاری شدن سری Call of Duty خبر خوبی برای فرنچایز شوتر اول شخص این شرکت، یعنی Battlefield، خواهد بود.آخرین بازی فرنچایز Battlefield، یعنی عنوان Battlefield 2044، تمام امید الکترونیک آرتس را بر باد داد و با این حال که این شرکت از زمان عرضۀ این عنوان، بهبودهایی روی آن ایجاد کرده است، آقای ویلسون اذعان کرد که این مجموعه در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم کرده است.« فکر می‌کنم دو بازی آخر سری Battlefield را آن‌طور که باید و شاید ارائه نکردیم.

کارهایی زیادی باید برای آن انجام دهیم، اما به صورت کلی با آی‌پی خارق‌العاده‌ای طرف هستیم و طبق آن چیزی که در صنعت سرگرمی به چشم دیدیم، آی‌پی‌های عالی برگشت‌پذیر هستند. اندرو ویلسون»«در گذشته، فیلم‌هایی را دیدیم که انتظارات از فرنچایز خود را برآورده نکرده‌اند. شاید بتوان Star Wars را یکی از آن‌ها در نظر گرفت.

سپس، نتیجۀ آمدن تیم خلاق مناسب را می‌بینیم و این‌که چطور می‌توانند یک فرنچایز را احیا کرده و رشد دهند؛ و فکر می‌کنم که اکنون ما تیم خلاق خارق‌العاده‌ای را برای Battlefield داریم که با جاه‌طلبی‌های باورنکردنی‌شان به دنبال تصاحب ژانر شوتر اول شخص هستند. اندرو ویلسون»همیشه در زمانی که رقیبان شما در معرض لغزش هستند، بازگشت می‌تواند بسیار راحت‌تر انجام شود و آقای ویلسون نیز درگیری بر سر آیندۀ فرنچایز Call of Duty را یک فرصت عالی می‌بیند.«در فضایی که سوالاتی حول آیندۀ Call of Duty و پلتفرم‌های مقصد آیندۀ آن مطرح است، با توجه به این‌که Battlefield تک‌پلتفرمی نیست و کاملاً کراس پلتفرم عمل می‌کند، فکر می‌کنم با فرصت خارق‌العاده‌ای طرف هستیم. اندرو ویلسون»البته که فرصت‌های طلایی در صورتی که نتوان از آن‌ها بهره برد، ارزش چندانی ندارند، اما الکترونیک آرتس به‌تازگی برای گسترش پایبندی خود به این مجموعه تلاش‌هایی انجام داده است.تیم دایس (DICE) در حال بهبود بخش چندنفرۀ بازی Battlfield 2044 است، در حالی که استودیوی ریج‌لاین گیمز (Ridgeline Games)، تحت رهبری خالق سری Halo، یک کمپین داستانی کاملاً جدید در جهان Battlfield و جدا از Battlfield 2044 را توسعه خواهد داد.

همچنین، استودیوی ریپل افکت (Ripple Effect)، همان DICE LA سابق، در حال ساخت ساخت یک «تجربۀ جدید» Battlfield است.. .


بازنشر از : آخرین خبر

خبرهای مرتبط با