1401\05\31 22:11:58


گریه های لطیفی از بازی امین تارخ در سکانس ماندگار «سفر سبز»

تسنیم/ محمدحسین لطیفی: برای سکانس مشهور «سفر سبز» نیم ساعت گریه می‌کردم!محمدحسین لطیفی کارگردان سریال ماندگار «سفر سبز» به نقل خاطره ای از بازی امین تارخ در این سریال پرداخت. او در بخشی از گفتگوی خود گفت: بین من و امین تارخ صح

محمدحسین لطیفی: برای سکانس مشهور «سفر سبز» نیم ساعت گریه می‌کردم!محمدحسین لطیفی کارگردان سریال ماندگار «سفر سبز» به نقل خاطره ای از بازی امین تارخ در این سریال پرداخت.او در بخشی از گفتگوی خود گفت: بین من و امین تارخ صحبتی شد که حیف است این سکانس را همین‌طوری شتاب‌زده برسانیم در صورتی که می‌توانیم فردا شب، سر فرصت و جان‌دار بگیریم.وقتی که فردا آمدیم دستی بردیم حال بهتری پیدا کرد و رفتیم سکانس طولانی شد.

برگشتیم خانه واقعا یادم است نزدیک به نیم ساعت سرم را گذاشتم گریه می‌کردم بعد خوابیدم، انرژی که از آن سکانس گرفته بودم، گریه‌ام گریه شوق و شادی بود که خدایا من توانستم این سکانس را این‌طوری بگیرم.یک صحنه ماندگار دیگر سریال روی پشت بام بود؛ وقتی که امین تارخ زیر آن باران و سرما، سردش بود و خیس می‌شد. وقتی رفتم در آن خرپشته که در پشت بام بود در را باز کردم امین که لباسش را در آورد تازه من فهمیدم چه ظلمی به امین کردم.امین تارخ در سرما و باران نعره می‌زد، اما حاضر نشد صحنه را تکرار نکنیم! آنجا بود که فهمیدم امین عمل قلب باز کرده و من دارم چه بلایی سر این آدم می‌آورم‌. چه انرژی، چه فشار و غیرت امین تارخ، مثال‌زدنی است.

واقعا که امین تارخ آدمی است که این سرما، این انرژی، برایش سم است، به عنوان یک بازیگر نعره می‌زند و در یک شرایطی که باران در صورتش می‌خورد و می‌گفتم امین، خودش می‌گفت نه نه! یکبار دیگر می‌گیریم و می‌لرزید اما می‌رفت و می‌آمد، احساس غریبی به من می‌داد اما به این فکر می‌کنم که امین تارخ یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌هایش را در طول زندگی‌اش ارائه داد.تارخ کارنامه درخشانی دارد و نقش‌آفرینی کم نداشته اما این خاطره از سریال "سفرسبز" جزو عجیب‌ترین‌ها به شمار می‌رود؛ خودم را بابت آن نمی‌بخشم. بحمدالله اتفاقی برایش نیفتاد و سکانس گرفته شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر