1401\05\31 20:26:09


احتمال نیمکت‌نشینی هری مگوایر و کریستیانو رونالدو در بازی مقابل لیورپول

طرفداری/ دربی شمال غرب انگلستان، از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد آغاز خواهد شد.  بر اساس آخرین خبرها، اریک تن هاخ قصد نیمکت‌نشین کردن هری مگوایر و کریستیانو رونالدو در بازی امشب مقابل لیورپول را دارد.

طرفداری/ دربی شمال غرب انگلستان، از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد آغاز خواهد شد. بر اساس آخرین خبرها، اریک تن هاخ قصد نیمکت‌نشین کردن هری مگوایر و کریستیانو رونالدو در بازی امشب مقابل لیورپول را دارد. به گزارش اسکای، مگوایر ماه‌هاست که از سوی هواداران تیم مورد انتقاد قرار گرفته ولی تا این لحظه جایگاه خود در ترکیب اصلی شیاطین سرخ را حفظ کرده است.

کاپیتان یونایتد در جریان شکست ۴-۰ هفته گذشته تیم مقابل برنتفورد، زوج لیساندرو مارتینز در خط دفاعی بود ولی انتظار می‌رود امشب رافائل واران به جای او بازی کند. اما رونالدو نیز که در بازی قبلی نتوانست تاثیرگذار ظاهر شود و همچنان با هدف بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جدایی از شیاطین سرخ است، جایی در ترکیب ۱۱ نفره تن هاخ نخواهد داشت. انتظار می‌رود آنتونی مارسیال در بازگشت از مصدومیت، به جای او در ترکیب اصلی قرار بگیرد. . .


بازنشر از : آخرین خبر