1401\06\08 15:57:08


اظهارنظر تاج درباره استعفای کامرانی‌فر و شمسایی

تسنیم/ رئیس فدراسیون فوتبال به استعفای دبیرکل این فدراسیون و البته سرمربی تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد. مهدی تاج پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در واکنش به استعفای حسن کامرانی‌فر از دبیرکلی این فدراسیون و وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال به استعفای دبیرکل این فدراسیون و البته سرمربی تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد.مهدی تاج پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در واکنش به استعفای حسن کامرانی‌فر از دبیرکلی این فدراسیون و وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: من تا به این لحظه نه استعفایی دیده‌ام و نه کسی در این مورد با من حرف زده است.

تازه دقایق اول کار ماست و باید با هیئت رئیسه بنشینیم و صحبت کنیم و در این مورد به تعامل برسیم. مهدی تاج امروز با کسب 51 رأی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به‌عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. بعد از انتخاب تاج، حسن کامرانی‌فر و وحید شمسایی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال و سرمربیگری تیم ملی فوتسال کشورمان استعفا کردند.ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید خبرهای بیشتر درباره ی وحید شمساییکامرانی‌فر ۱ نفر در مورد این مطلب نظر داده اند شما چه فکر می کنید ؟ برای ارسال نظر لطفا از طریق اپلیکیشن آخرین خبر اقدام فرمایید تبلیغات خبرهای پیشنهادی. .


بازنشر از : آخرین خبر