1401\05\31 15:24:11


شوخی داور بازی بارسلونا و سوسیداد با ساعت لواندوفسکی!

آخرین خبر/ به‌گزارش فوتبالی، خوان مارتینز مونوئرا، داور اسپانیایی که قضاوت دیدار بارسلونا و رئال سوسیداد را بر عهده داشت، در پایان بازی با رابرت لواندوفسکی شوخی کرد و بدین ترتیب به ساعت این بازیکن لهستانی که به تازگی به سرقت رفته است اشاره کرد.  

به‌گزارش فوتبالی، خوان مارتینز مونوئرا، داور اسپانیایی که قضاوت دیدار بارسلونا و رئال سوسیداد را بر عهده داشت، در پایان بازی با رابرت لواندوفسکی شوخی کرد و بدین ترتیب به ساعت این بازیکن لهستانی که به تازگی به سرقت رفته است اشاره کرد. روبرت لواندوفسکی که در پیروزی 4 بر 1 بارسلونا مقابل رئال سوسیداد موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود، در پایان بازی با داوران دست می داد و خوان مارتینز مونوئرا داور بازی هنگام دست دادن با او قدری با او خوش و بش کرد.مونوئرا در ابتدا به لواندوفسکی گفت که موفق باشی و برایت بهترین ها را آرزو می کنم.

سپس این داور لواندوفسکی با اشاره ای به مچ دست خود به لواندوفسکی گفت مراقب ساعتت باش و سپس هر دو خندیدند.در واقع داور بازی با دزدیده شدن ساعت لواندوفسکی شوخی کرده است. روبرت لواندوفسکی یک ساعت 70 هزار یورویی داشت که بیرون از محل تمرین بارسلونا به سرقت رفت و بدین ترتیب اتفاق تلخی برای لواندوفسکی در اسپانیا رخ داد. اکنون داور اسپانیایی به شوخی از او خواست مراقب ساعتش باشد تا دیگر دچار سرقت نشود!این بازی اولین تجربه گلزنی لواندوفسکی در لالیگا بود..

.


بازنشر از : آخرین خبر