1401\06\08 13:08:05


گرشاسبی: 87 نفر ناظر اعمال فدراسیون هستند

ورزش 3/ گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است. حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد که خودش در بخش نماینده باشگاه‌ها کاندید شده است پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون در این

گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است.حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد که خودش در بخش نماینده باشگاه‌ها کاندید شده است پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون در این خصوص صحبت کرد.*یکی از شعارهای انتخاباتی آقای تاج این بود که کارلوس کی‌روش برمی‌گردد، به عنوان یکی از مدیران فوتبال بگویید دغدغه فکری ما بازگشت کی‌روش است؟گرشاسبی: گفتن با عمل بسیار تفاوت دارد.

شاید رفت و با بچه‌های تیم جلسه گذاشت و این نظر عوض شد. آقای تاج زمانی که چنین مسئله‌ای را مطرح کرده باید حتما در هیئت رئیسه دلایل و استدلالش را مطرح کند و هیئت رئیسه باید جمعی تصمیم بگیرد و این اختیار را به آقای تاج بدهند تا چنین کاری انجام دهد.*درباره اتفاقات شب گذشته صحبت کنید. اول گفتند لغو شده و دوباره انجام شد.گرشاسبی: این اتفاق یک ضعف مدیریتی است و برای ما و کشورمان اتفاق قشنگی نیست ما در شب، زمان تعطیلی و آن هم ساعت ۱ و نیم شب چنین تصمیمی بگیریم و بیانیه بدهیم.

همه خواب بودند! اعضای مجمع صبح به اینجا آمدند و بعضی شنیدند که مجمع لغو شده خیلی از آنها، در راه برگشتند و یک تعدادی رفتند و به مجمع نرسیدند. بنابراین این کارها قشنگ نیست، ما زمان زیادی داشتیم تا این تصمیمات گرفته می‌شد و نیازی به این ابهامات و بی‌تدبیری نبود.*انتخاب آقای تاج را برای ریاست چطور می‌بینید؟گرشاسبی: به هر حال آقای تاج تنها نیستند و ۸۷ نفر اعضای مجمع هستند و همگی بر اعمال فدراسیون ناظر هستند؛ به خصوص هیئت رئیسه‌ای که حضور دارند و باید سیاست‌های کلانی را ترسیم کنند و رئیس فدراسیون هم مجری این سیاست‌های کلانی است که برای او ترسیم می‌شود و بر اساس نقشه راه باید جلو برود.. .


بازنشر از : آخرین خبر