اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان طرح شهید سلیمانی ورزش مدارس سمنان- سرپرست معاونت

1402\03\06 18:11:06


افتتاح ۲۱ پروژه ورزشی در آموزش و پرورش استان سمنان

سمنان- سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شش میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزشی این اداره کل در خردادماه سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله حسنی ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی نهضت طراحی، ایجاد بهینه‌سازی، متناسب‌سازی و تبدیل به احسن کردن فضاهای ورزشی مورد نیاز دانش آموزان سراسر کشور را شامل می‌شود، تاکید کرد: این طرح در مجموعه آموزش و پرورش استان هم در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه ۲۱ پروژه ورزشی در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان در قالب طرح شهید سلیمانی طی روزهای آتی افتتاح خواهد شد، افزود: شش میلیارد تومان برای این طرح‌های ورزشی هزینه شده است. سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این طرح‌ها در بازه زمانی نهم تا یازدهم خردادماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت، ابراز کرد: توسعه متوازن انتفاع مدارس سراسر استان از امکانات ورزشی مهمترین رکن و محور طرح شهید سلیمانی است. حسنی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش سمنان با اجرای ۴۵ پروژه فاز اول این طرح را در استان آغاز کرده است، ابراز کرد: در سال ۱۴۰۱ اجرای ۴۵ پروژه شامل ۲۳ زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی سقف بلند در مجموعه آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در سال قبل همچنین شاهد افتتاح ۱۵ سالن ورزشی کوچک یا کلاس درس تربیت بدنی مسقف بودیم، گفت: در سال ۱۴۰۱ همچنین دو فضای ورزشی ساحلی و دو زمین روباز نیز ساخته شد. سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی توانست فضاهای ورزشی خوبی را برای مدارس استان فراهم کند، گفت: سرانه ورزشی از ۴۷ سانتی متر مربع به ۶۳ سانتی متر مربع افزایش یافته است. حسنی با بیان اینکه از ۴۵ طرح مذکور تاکنون ۴۰ فضای ورزشی آماده و در اختیار مدارس قرار داده شده است، گفت: دو فضای روباز در تابستان ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید و سه سالن دیگر نیز در دست احداث است همچنین باید تاکید کرد که اعتبار کل پروژه‌های این طرح در استان ۱۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

طرح شهید سلیمانی

ورزش مدارس


فروش اینترنتی لباس بچه