سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش علی لطیفی جشنواره کتاب رشد رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش

1401\11\10 18:19:04


باید از کتاب درسی گذر کنیم. وظیفه تنظیم گری داریم

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه بیستمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد بعد از ظهر دوشنبه در باغ کتاب تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش در این برنامه با بیان اینکه جشنواره کتاب رشد پایان یک فرایند است؛ گفت: ما در نقطه‌ای هستیم که نویسندگان و ناشران پس از ثبت کتب خود برای رقابت مورد تجلیل و توجه قرار می‌گیرند. وی با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی انتخاب کتب مناسب غیر درسی است گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن هستیم. لطیفی با بیان اینکه کتاب خوب، آینده خوب شعار این دوره از جشنواره است، اظهار کرد: نگاه سازمان پژوهش نگاهی به آینده و تربیت نسل‌های آینده برای زندگی در جهان آینده است.

برای نسل آینده ما نیازمند تربیتی هستیم که ویژگی‌های مناسب زندگی آتی را داشته باشد. معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه لازم از کتاب درسی گذر کنیم؛ گفت: جشنواره کتاب رشد به همین دلیل از اهمیت مضاعفی برخوردار است. انس با کتاب و کتابخوانی به تنهایی مهم است اما این انس با کتاب در رشد ویژگی‌های شخصیتی هم اثر گذار است و ویژگی‌های شخصیتی انسان را بهبود می بخشد..

.


بازنشر از : مهر

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش

علی لطیفی

جشنواره کتاب رشد


قفسه فلزی - قفسه انبار