مشهد شهرداری مشهد شورای شهر مشهد معتاد متجاهر مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر

1401\11\10 18:16:41


تصویب لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت‌های ساماندهی معتادین متجاهر

مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و ساماندهی معتادین متجاهر شهر مشهد مقدس به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ظهر دوشنبه در آغاز شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر بر لزوم برگزاری باشکوه استقبال از بهار و همچنین تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری تاکید و اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم و رسالت همه ما این است که قدردان زحمات، رشادت‌ها و ایثارگری‌های افرادی باشیم که مجاهدانه در مسیر انقلاب گام برداشته‌اند و یاد شهدای گرانقدر انقلاب و ایران اسلامی را نیز گرامی می‌داریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: جشن دهه فجر امسال، باید با شکوه‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد. وی افزود: از سرپرست شهرداری انتظار داریم که نسبت به برنامه‌ریزی دقیق به منظور برگزاری و اجرای مناسب استقبال از بهار اقدام نمایند و با همکاری دستگاه‌های متولی اتفاقات خوبی را در شهر شاهد باشیم. حاجی‌بگلو همچنین از سرپرست شهرداری خواست تا پروژه‌های فعال در سطح شهر را با قوت و قدرت بیشتری دنبال کند تا با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در پایان شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر به تشریح مصوبات شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر پرداخت و گفت: در ابتدای این جلسه، لایحه نامگذاری یک معبر و یک میدان واقع در اراضی جهانشهر به تصویب رسید که طبق آن، معبر فرعی نامجو ۲/۱ تا خیابان ثامن‌الائمه (ع) ۱۱/۱ با حفظ زیرنویس به نام شهید «محمود امیدخدا» و میدان جدیدالاحداث واقع در خیابان شهید ارشادالرضا (ع) به نام امیر «منوچهر کهتری» نامگذاری شد. وی با بیان اینکه طبق دیگر مصوبه شورای اسلامی شهر، مطالبات بانک تجارت از شهرداری مشهد مقدس نیز تعیین تکلیف شد، گفت: در این جلسه، لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و ساماندهی معتادین متجاهر شهر مشهد مقدس نیز به تصویب رسید. حاجی‌بگلو افزود: بر اساس این مصوبه، شهرداری می‌تواند به منظور مشارکت در تأمین زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و ساماندهی معتادین متجاهر شهر مشهد مقدس در قالب تفاهم‌نامه تا سقف ۱۲ میلیارد تومان هزینه کند.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: طبق دیگر مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری مشهد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت از گروه‌های اعزامی راهیان نور می‌تواند تا سقف ۱۴ میلیارد تومان هزینه کند.. .


بازنشر از : مهر

مشهد

شهرداری مشهد

شورای شهر مشهد

معتاد متجاهر


تعمیر پکیج دیواری