شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه گیلان دانشگاه علوم پزشکی فسا وزیر بهداشت در ابلاغ

1402\03\06 18:01:07


روسای ۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور منصوب شدند

وزیر بهداشت در ابلاغیه های جداگانه ای، روسای ۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور را با توجه به تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، منصوب کرد.

در این ابلاغیه ها، دکتر محمد تقی آشوبی به عنوان رییس دانشگاه گیلان، دکتر صالح الدین بویا به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، دکتر مهدی رضائیان به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا و دکتر مجید درودی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، منصوب شدند.

متن این احکام به شرح زیر است: دکتر محمد تقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۳۷۷ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ و باتوجه به نامه شماره ۱۴۰۲/۳۹۰۴/دش مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

دکترصالح الدین بویا سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۳۷۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ و باتوجه به نامه شماره ۱۴۰۲/۳۹۰۴/دش مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

تبلیغات
نمایندگی بوتان
نمایندگی بوتان

نمایندگی حاتمی زمانی ، نمایندگی بوتان اندیشه و نمایندگی بوتان پردیس فروش آبگرمکن دیواری بوتان ، پکیج شوفاژ دیواری ، حوله خشک کن و رادیاتور پنلی و آلومینیومی بوتان

دکتر مخدی رضائیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۳۷۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ و باتوجه به نامه شماره ۱۴۰۲/۳۹۰۴/دش مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

دکتر مجید درودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۱۶۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ و باتوجه به نامه شماره ۱۴۰۲/۳۹۰۴/دش مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید..

.


بازنشر از : مهر

شورای عالی انقلاب فرهنگی

دانشگاه گیلان

دانشگاه علوم پزشکی فسا


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو