تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

1402\01\31 18:44:07


زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش پرورش اعلام شد

تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای(نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی(شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

 آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه مورخ هفتم اریبهشت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ صبح و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

.

.


بازنشر از : منبع: ايسنا


قفسه فلزی - قفسه انبار