مسعود گنجی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم وزارت علوم غذای رئیس صندوق رفاه دانش

1401\06\06 11:45:47


نرخ غذا، خوابگاه و وام های دانشجویی هفته آینده اعلام می شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از برگزاری جلسه هیات امنای این صندوق در ۱۲ شهریور ماه خبر داد. در این جلسه در خصوص نرخ غذا، خوابگاه و افزایش وام های دانشجویی تصمیم گیری می شود.

مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: جلسه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ۱۲ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، در این جلسه قرار است در خصوص افزایش وام‌های دانشجویی، اجاره بهای خوابگاه‌ها و نرخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید تصمیم گیری شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره میزان افزایش وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید افزود: با توجه به اینکه جلسه هیأت امنا هنوز تشکیل نشده است نمی‌توان گفت که به چه میزانی وام‌ها افزایش خواهند داشت. رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به تدابیر لازم برای تأمین مواد غذایی دانشگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم با جلسات متعدد مشکلات را رصد می‌کنند که شرایط تأمین مواد غذایی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه نشود. وی افزود: بودجه تغذیه دانشگاه‌ها، در بودجه دانشگاه‌ها دیده شده است و دانشگاه‌ها تا مهرماه به صورت شفاف بودجه تغذیه دانشجویان را از کل بودجه دانشگاه تفکیک و میزان آن را به معاونان دانشجویی اعلام کنند.

۱۲ شهریور ماه صندوق رفاه دانشجویان جلسه هیأت امنا را تشکیل می‌دهد و دانشگاه‌ها بر اساس دستورالعملی که در این زمینه صندوق رفاه دانشجویان بر اساس مصوبات هیأت امنا ابلاغ خواهد کرد، عمل خواهند کرد. گنجی اضافه کرد: بودجه‌ای که برای تغذیه دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده به گونه‌ای است که دانشگاه‌ها در زمینه تأمین مواد غذایی به مشکلی برخورد نکنند، ولی با این وضعیت هم سازمان برنامه و بودجه کار کارشناسی دقیق در این خصوص انجام خواهند داد و اگر نیاز به افزایش بودجه در این زمینه باشد، امیدوارم که سازمان برنامه و بودجه چاره اندیشی کند.. .


بازنشر از : مهر

مسعود گنجی

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

وزارت علوم

غذای


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران