حمیدرضا صارمی معاونت شهرسازی شهرداری تهران شهرداری تهران معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با شروع ساخت م

1401\06\30 17:57:39


کاهش تورم در تهران با آغاز ساخت مسکن

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با شروع ساخت مسکن از میزان تورم مسکن کاسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در مراسم آئین امضا تأمین ۳۰ هزار واحد مسکونی در تهران با اشاره به قرارگاه مسکن گفت: بر اساس قوانین بالا دستی شهرداری در بحث مسکن ورود پیدا می‌کند و ساخت مسکن استطاعت پذیر در بافت فرسوده از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ حدود ۳۵ هزار پروانه ساخت مسکن صادر شده است اما از سال ۹۰ این عدد افت کرده است و در سال گذشته به ۵ متر مربع رسیده است و این حاکی از فشار تقاضا مسکن است. معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: برای حل این مشکل قرار بر این شد تا در مناطقی که شاخص توسعه یافتگی کمتری دارند مراجعه کنیم و ساخت مسکن را در این مناطق انجام دهیم. صارمی با بیان اینکه امروز ساخت مسکن در بافت رونق می‌رود گفت: توسعه یافتگی مسکن ما خوب نیست و با شروع ساخت مسکن از میزان تورم مسکن کاسته می‌شود.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

ساخت محله‌های الگو هدف شهرداری تهران مهدی هدایت رئیس سازمان نوسازی شهر تهران نیز با اشاره به ساخت مسکن گفت: موضوع ما مسکن سازی نیست بلکه هدف ما ساخت محلات الگو با تأمین خدمات در تهران است. وی ادامه داد: اقدامات خوبی در بافت فرسوده درحال انجام است و بسته‌های تشویقی برای ساخت مسکن و برطرف کردن مشکل بافت فرسوده در دستور کار است.. .


بازنشر از : مهر

حمیدرضا صارمی

معاونت شهرسازی شهرداری تهران

شهرداری تهران


استعلام قیمت کارتن لیمینتی