سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق خودرو با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

1403\01\26 17:15:16


بازداشت دزدان چاقو و قمه کش در تعقیب و گریز پلیس تهران

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق خودرو با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

سرهنگ رضا صادقی پور در تشریح این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 104 عباس در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران متوجه شدند  این خودرو دارای سابقه  سرقت  است و سریعا وارد عمل شدند و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان متواری شدند و پس از تعقیب و گریز، در نهایت با استفاده از شیوه های نوین پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو سارقان متوقف شد اما یکی از آن ها از محل متواری شدند.

وی افزود: سارق به همراه خودرو مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند و پس از بازرسی بدنی متهم و خودرو، چند قبضه چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

سرکلانتر یازدهم  پلیس پیشگیری  تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری متهم متواری شده در دستور گار قرار گرفت.

 سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت : شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

.

.


بازنشر از : منبع: رکنا


تولید کارتن و سفارش کارتن