فارس/ تصادف یک قطار مسافربری با یک خودرو در نزدیکی شهر شمالی «هانوفر» آلمان، چهار کشته و زخمی بر جا گذاشت.  مقام‌های آلمانی روز یکشنبه (امروز) از تصادف مرگبا

1402\02\03 12:58:09


تصادف قطار با خودرو در آلمان مرگبار شد

فارس/ تصادف یک قطار مسافربری با یک خودرو در نزدیکی شهر شمالی «هانوفر» آلمان، چهار کشته و زخمی بر جا گذاشت.  مقام‌های آلمانی روز یکشنبه (امروز) از تصادف مرگبار قطار مسافربری با یک خودرو در شمال این کشور خبر دادند.

تصادف یک قطار مسافربری با یک خودرو در نزدیکی شهر شمالی «هانوفر» آلمان، چهار کشته و زخمی بر جا گذاشت. مقام‌های آلمانی روز یکشنبه (امروز) از تصادف مرگبار قطار مسافربری با یک خودرو در شمال این کشور خبر دادند.منابع رسانه‌ای از آلمان خبر دادند که در نزدیکی شهر هانوفر این کشور، قطار مسافربری و یک خودرو تصادف کردند که در نتیجه آن حداقل سه نفر کشته شدند.

بازار پلیس آلمان اعلام کرد که این تصادف مرگبار ساعت 4:50 دقیقه صبح امروز به وقت محلی در یک تقاطع در منطقه «نواستاد» واقع در نزدیکی هانوفر رخ داد.به گفته سخنگوی پلیس آلمان، قطار مسافربری با «سرعت کامل» در حال حرکت بود که خودرو مسیر ریلی او را برید و تصادف حادث شد.پلیس آلمان افزود، در نتیجه این تصادف سه سرنشین خودرو شامل یک مرد جوان ۲۲ ساله و یک زن همسن و سال او کشته و تنها یکی از مسافران قطار و کارکنان ریلی، کمی زخمی شدند.مقام‌های ریلی در آلمان اعلام کردند به دنبال این تصادف، خط راه آهن بین هانوفر و ناینبورگ بسته شد و تا عصر امروز همچنان بسته می‌ماند.. .


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی