مسافربران قلابی که تلفن همراه مسافران شان را سرقت می‌کردند از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

1403\02\02 11:38:05


تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری مسافربرهای سارق

مسافربران قلابی که تلفن همراه مسافران شان را سرقت می‌کردند از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

فروردین امسال، کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در مسیر شمال به جنوب اتوبان چمران در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی سمند با ۲ سرنشین مشکوک و در گام نخست متوجه شدند، سرنشینان خودروی موردنظر دقایقی قبل یک مرد جوان را به عنوان مسافر سوار کرده اما به زور و با ضرب و جرح تلفن همراه او را سرقت کرده‌اند بنابراین کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.
 سردارعلی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: راننده پس از مشاهده پلیس با سرعت و با حرکات پر خطر در اتوبان متواری شد که به خودروی شهروندان نیز خسارت زد اما کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح با شلیک به لاستیک خودرو و اجرای طرح مهار، ماشین را متوقف کردند و موفق به بازداشت متهمان شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان که سابقه‌دار هستند شهروندان را سوار بر خودروی خود کرده و با سلاح سرد سرقت به عنف انجام می‌دهند.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به صورت تجاوز به عنف با شگرد مسافرکشی در شمال تهران اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تبلیغات
آگهی در شمال تهران
آگهی در شمال تهران

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

.

.


بازنشر از : منبع: ایران


قفسه فلزی - قفسه انبار