در عملیات تعقیب و گریز سارقان در محله نظام آباد در نهایت با شلیک پلیس، خودروی سارقان متوقف و متهمان دستگیر شدند.  ماموران گشت پلیس تهران در محدوده نظام آباد به یک دستگاه تی

1403\01\13 12:28:08


تعقیب‌وگریز پلیس و سارقان در پس‌کوچه‌های پایتخت

در عملیات تعقیب و گریز سارقان در محله نظام آباد در نهایت با شلیک پلیس، خودروی سارقان متوقف و متهمان دستگیر شدند.  ماموران گشت پلیس تهران در محدوده نظام آباد به یک دستگاه تیبای سفید مشکوک شده و دستور ایست دادند اما سرنشینان خودرو بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند.

در عملیات تعقیب و گریز سارقان در محله نظام آباد در نهایت با شلیک پلیس، خودروی سارقان متوقف و متهمان دستگیر شدند. ماموران گشت پلیس تهران در محدوده نظام آباد به یک دستگاه تیبای سفید مشکوک شده و دستور ایست دادند اما سرنشینان خودرو بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند.در ادامه این عملیات پلیس چندین بار از سرنشینان خودرو درخواست کرد که توقف کنند اما آنها بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با حرکات خطرآفرین و تردد در معابر یک طرفه باعث ایجاد رعب و وحشت برای برای شهروندان شدند.در ادامه تعقیب و گریز نیز ماموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح به لاستیک خودرو شلیک کرده و در نهایت خودرو را متوقف کرده و سه سارق را دستگیر کردند. بازار.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

.


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری