باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا ۱۳ فروردین در بسیاری از مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در نوار شمالی شاهد بارش باران هستیم. صادق  ضیائی

1402\01\13 02:48:45


جوی آرام در بسیاری از مناطق کشور در روز طبیعت

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا ۱۳ فروردین در بسیاری از مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در نوار شمالی شاهد بارش باران هستیم. صادق  ضیائیان گفت: فردا یکشنبه در نوار شمالی کشور شاهد بارش  باران و تگرگ خواهیم بود و  سایر مناطق جوی آرام را تجربه خواهند کرد  و روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال شرق و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا ۱۳ فروردین در بسیاری از مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در نوار شمالی شاهد بارش باران هستیم.صادق  ضیائیان گفت: فردا یکشنبه در نوار شمالی کشور شاهد بارش  باران و تگرگ خواهیم بود و  سایر مناطق جوی آرام را تجربه خواهند کرد  و روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال شرق و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار پراکنده رخ می‌دهد.به گفته مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی  فخلیج فارس، دریای خزر، تنگه هرمز و دریای عمان تا روز دوشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.او میگوید: روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور با وزش باد شدید همراه است که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد..

.


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین