یک منبع آگاه در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر فوت یک دختر در راستای طرح عفاف و حجاب توضیحاتی را ارائه داد.

1403\01\28 17:16:09


دختری در وزرا کشته نشده است پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است

یک منبع آگاه در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر فوت یک دختر در راستای طرح عفاف و حجاب توضیحاتی را ارائه داد.

چند ساعتی است که خبری با عنوان «یک مهسا امینی دیگر؟» در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود؛ در متن این مطلب ادعا شده که یک خانواده در مقابل مقرّ «گشت ارشاد» در خیابان «وزرا» تهران با گریه و زاری گفته اند «دخترشان سالم رفت داخل الان میگن مُرده!»

اما واقعیت ماجرا این است که مرکز گشت ارشاد یک‌سال است که از خیابان وزرا منتقل شده و مرکز وزرا تحویل پلیس امنیت و تبدیل به محل برخورد با اراذل اوباش و سارقان و زورگیرها، شده است و اساسا دختری به این مرکز منتقل نمی شود که بخواهد پلیس با آن برخورد کند.

یک متهم که از جمله اراذل و اوباش بوده فوت شده است که عده ای آن را به عنوان فوتی در راستای طرح عفاف و حجاب اعلام کردند.

یک منبع آگاه تصریح کرد: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.
وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.
این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.
گفتنی است؛ در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ هم رسانه های ضد انقلاب بیش از ۳۸ هزار دروغ را منتشر کرده بودند.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر درباره فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

 بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.
اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

. .


بازنشر از : منبع: فارس


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران