فارس/ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از مرگ سه نفر در دو حادثه آتش سوزی خبر داد. ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز امروز در جمع خبرنگاران

1402\02\03 18:40:09


دو حادثه آتش‌سوزی در اهواز، جان سه نفر را گرفت

فارس/ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از مرگ سه نفر در دو حادثه آتش سوزی خبر داد. ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک حادثه آتش سوزی ساعت ۱۱ امروز در خیابان یک غربی کیانپارس در یک مجتمع مسکونی به وقوع پیوست.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از مرگ سه نفر در دو حادثه آتش سوزی خبر داد.ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک حادثه آتش سوزی ساعت ۱۱ امروز در خیابان یک غربی کیانپارس در یک مجتمع مسکونی به وقوع پیوست.وی افزود: در این حادثه ماموران آتش نشانی توانستند جان ٢۷ نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دهند.رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: در این حادثه نیز یک نفر جان خود را از دست داد.وی ادامه داد:یک حادثه دیگر، ساعت ١٣ امروز در یک منزل ویلایی در خیابان ۶۰ متری کیان رخ داد.قنبری گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.وی افزود: علت وقوع این دو حادثه توسط  کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

بازار. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی بوتان تهران