شب گذشته پس از تماس و اعزام موتورلانس برای کمک به شهروندان در شمال تهران، کیف حامل تجهیزات اورژانسی از جعبه عقب موتورلانس سرقت شده است.

1403\01\02 23:56:05


سرقت از موتورلانس و آمبولانس در ۲ نقطه تهران آماده باش بالگرد اورژانس

شب گذشته پس از تماس و اعزام موتورلانس برای کمک به شهروندان در شمال تهران، کیف حامل تجهیزات اورژانسی از جعبه عقب موتورلانس سرقت شده است.

همچنین صبح امروز (پنجشنبه) تکنسین اورژانس پس از بررسی آمبولانس یک پایگاه اورژانس در مرکز تهران با باز بودن درِ آمبولانس مواجه و متوجه شدند که دستگاه شوک از داخل آن به سرقت رفته است.

هر دو موضوع به پلیس اطلاع داده شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار دارد.

این موضوع می‌تواند جان افراد را به خطر بیندازد و حتی منجر به مرگ افراد شود ضمن اینکه مکان فروش این تجهیزات در بازار وجود ندارد.

آماده‌باش کامل اورژانس تهران در نوروز/ استفاده از ۲ هواپیما و ۲ بالگرد برای شرایط اضطراری

رییس سازمان اورژانس استان تهران همچنین از آماده باش ۱۰۰ درصدی اورژانس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

محمداسماعیل توکلی روز پنجشنبه درباره اقدامات اورژانس در ایام نوروز گفت: همه ساله با فرا رسیدن این ایام در سطح اورژانس کشور طرح «سلامت نوروزی» آغاز می‌شود و همه مجموعه‌های درمانی وزارت بهداشت در این طرح تلاش می‌کنند خدمات مطلوب و موثر به هموطنان ارائه کنند.

وی افزود: اورژانس تهران هر ساله در ایام نوروز، نسبت به برپایی کمپ‌های سلامت در محورهای خروجی و ورودی استان اقدام می‌کند و ما هم امسال این طرح را اجرا کردیم.

رییس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۳ نیز، ۱۶ کمپ در استان تهران در محورها برپا شده است.

این کمپ‌ها فارغ از آمبولانس‌ها و پایگاه های درون شهری فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، همچنین ناوگان اورژانس هوایی هم در آماده باش است و بر این اساس ۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۲ فروند هواپیمای بال ثابت نیز به صورت صد درصدی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حوادث انبوه به‌کار گرفته شوند.

توکلی گفت: در ایام نوروز تمامی ناوگان اورژانس استان تهران اعم از اتوبوس آمبولانس‌ها، موتورلانس ها در خدمت مردم خواهند بود و عوامل اورژانس در شرایطی که مردم در تعطیلات هستند، نوروز خود را برای سلامت و مراقبت از جان مردم در محل کار و ماموریت سپری خواهند کرد.

. .


بازنشر از : منبع: ایرنا


برق و روشنایی لاله زار