1403\01\19 00:53:04


محبوس شدن خانم دکتر جوان در صندوق عقب ماشین

آخرین خبر/ تصور کنید بی‌‌خبر از همه‌‌جا به‌‌هوش می‌‌آیید و خود را در فضایی تنگ و تاریک می‌‌بینید؛ درحالی‌‌که نمی‌‌توانید پای‌‌تان را تکان دهید و احساس می‌‌کنید در حال خون‌‌ریزی هستید. با کمی تقلا متوجه می‌‌شوید خدای نکرده با دارویی بی‌‌هوش شده‌‌اید و در صندوق عقب یک ماشین درحالی زندانی شده‌‌اید که یک کلیه‌‌تان را هم درآورده‌‌اند.

تصور کنید بی‌‌خبر از همه‌‌جا به‌‌هوش می‌‌آیید و خود را در فضایی تنگ و تاریک می‌‌بینید؛ درحالی‌‌که نمی‌‌توانید پای‌‌تان را تکان دهید و احساس می‌‌کنید در حال خون‌‌ریزی هستید.

با کمی تقلا متوجه می‌‌شوید خدای نکرده با دارویی بی‌‌هوش شده‌‌اید و در صندوق عقب یک ماشین درحالی زندانی شده‌‌اید که یک کلیه‌‌تان را هم درآورده‌‌اند. ماجرا کمی ترسناک و دارک شد. اما قاچاقچیان اعضای بدن در برخی از کشورهای دنیا، با همین روش‌‌ها توریست‌‌هایی را که تنها به‌‌نظر می‌‌رسند با همین روش شکار می‌‌کنند و به جای دیگر انتقال می‌‌دهند.

فیلم «محبوس در صندوق عقب» (برای تماشا کلیک کنید) داستانی دکتر جوانی است که با نامزدش به یک سفر رفته‌‌اند و خودش را در چنین موقعیتی پیدا می‌‌کند. حالا باید با هوش زیاد و مهارت‌‌های پزشکی و ذهنی‌‌اش هم جانش را نجات دهد؛ هم زخم‌‌هایش را ترمیم کند. کمی عجیب و غیرممکن به‌‌نظر می‌‌رسد اما شخصیت اصلی این فیلم با ذهن توانمندش از عهده این چالش برمی‌‌آید.

فیلم لوکیشن و بازیگران محدودی دارد اما موتور داستان و گره‌‌افکنی‌‌اش زود راه می‌‌افتد و به‌‌خوبی مخاطب را تا انتها همراه می‌‌کند؛ هر چند دقیقه هم یک شوک جالب به بیننده می‌‌دهد. برای تماشای این فیلم، بدون نیاز به خرید اشتراک، کافی است با اینترنت ایرانسل یا رایتل، روی لینک زیر کلیک کنید. >>> برای تماشای فیلم کلیک کنیداین پیشنهادها را هم از دست ندهید: بازار تلاش یک مادر برای نجات جان فرزندش 1403/01/14 - 20:00127 ساعت تلاش شگفت‌انگیز برای زنده ماندن 1403/01/14 - 19:00....

.


بازنشر از : آخرین خبر