مرد میانسالی که در درگیری صف نانوایی محله ابوسعید گوش یک پسر ۲۴ساله را گاز گرفته و قسمتی از آن را کنده بود، دستگیر شد.

1403\02\02 23:39:05


مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی ابوسعید کند

مرد میانسالی که در درگیری صف نانوایی محله ابوسعید گوش یک پسر ۲۴ساله را گاز گرفته و قسمتی از آن را کنده بود، دستگیر شد.

ساعت ۸ صبح روز گذشته اول اردیبهشت‌ماه بود که ناگهان صدای درگیری ۲ مرد در صف یک نانوایی سکوت صبحگاهی محله ابوسعید را در هم شکست و دقایقی بعد، خبر این نزاع هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید پای در محل حادثه گذاشتند و پسر جوانی را دیدند که در این درگیری نصف گوش سمت راست خود را از دست داده بود! در ادامه متهم ۵۰ ساله بازداشت شد و فردی که جراحت دیده بود برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

بدین ترتیب رسیدگی به این پرونده در دستور کار قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، قرار گرفت.

پسر ۲۴ ساله در طرح شکایت خود گفت: روی میز نانوایی ۵ نان بربری وجود داشت و نوبتم رسیده بود، در حال خرید یک نان بودم، اما مرد میانسال بدون رعایت نوبتش ۴ نان را برداشت و نانی را که خمیر بود، برای من گذاشت که به حرکت او اعتراض کردم، در ادامه درگیری بین ما شکل گرفت.
شاکی ادامه داد: در این میان مرد ۵۰ ساله به من حمله کرد و گوشم را گاز گرفت که باعث شد نصف گوشم قطع شود؛ کارگر مغازه لوازم ابزارفروشی هستم و تاًمین هزینه‌های درمان برایم سخت است؛ به‌خاطر این حادثه باید گوشم را جراحی درمانی و پلاستیک کنم اگر مرد میانسال این هزینه‌ها را تقبل کند، رضایت می‌دهم.

متهم نیز در جریان تحقیقات قضایی گفت: سال‌ها قبل معلم بودم، اما الآن در کار آزاد پوشاک هستم و چهار فرزند دارم.

تبلیغات
نمایندگی زومر
نمایندگی زومر

زومر ایران ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، تامین و اجرای اتوماسیون خانگی وتعمیر جگ و درب پارکینگ است.

در جریان این درگیری ناگهان کنترل خودم را از دست دادم و گوش شاکی را گاز گرفتم؛ پشیمان هستم و می‌دانم که کار اشتباهی را انجام دادم حتی چندین بار از پسر جوان عذرخواهی کردم.

در ادامه شاکی با متهم پرونده به توافق رسید تا با پرداخت هزینه‌های درمان جراحی درمانی و پلاستیک گوش از سوی شاکی رضایت بدهد.

سیر مراحل قانونی پرونده در شعبه سوم دادسرای امور جنایی، ادامه دارد.

. .


بازنشر از : منبع: مخاطب 24


قفسه فلزی - قفسه انبار