ایلنا/ سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری پروازهای عراق خبر داد و تاکید کرد: امشب دو پرواز به نجف از فرودگاه امام انجام می‌شود. سعید چلندری با اعلام این خبر گفت:

1401\06\08 21:33:59


مقام فرودگاه امام: امشب دو پرواز به نجف انجام می‌شود

ایلنا/ سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری پروازهای عراق خبر داد و تاکید کرد: امشب دو پرواز به نجف از فرودگاه امام انجام می‌شود. سعید چلندری با اعلام این خبر گفت: با توجه به رفع ناآرامی‌ها در شهر نجف و براساس اعلام فرودگاه نجف به سازم

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری پروازهای عراق خبر داد و تاکید کرد: امشب دو پرواز به نجف از فرودگاه امام انجام می‌شود.سعید چلندری با اعلام این خبر گفت: با توجه به رفع ناآرامی‌ها در شهر نجف و براساس اعلام فرودگاه نجف به سازمان هواپیمایی کشورمان پذیرش پروازها در فرودگاه نجف از سر گرفته شده است.

از این‌رو، فرودگاه امام آماده ارایه سرویس‌ها به شرکت‌های هواپیمایی داخلی برای انجام پرواز به نجف است. به گفته سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام، از آنجایی که تمام پروازهای روز گذشته به عراق از ساعت ١٩ باطل شده احتمالا شرکت‌ها نسبت به برقراری پروازهای فوق‌العاده اقدام می‌کنند که امشب حداقل دو پرواز انجام خواهد شد. ‌وی افزود: از دوازدهم ماه جاری تمام پروازهای عتبات عالیات، سوریه و حج به صورت دائمی از ترمینال زیارت فرودگاه امام انجام خواهد شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین