جیپ واگنییر S برقی، غول آفرودی 600 اسبی رونمایی شد مجموعه: دنیای خودرو جیپ واگنییر S برقی در قالب یک غول آفرودی برقی با قدرت 600 اسب بخار معرفی شد. در ادامه با مشخصات و

1403\01\02 14:41:06


جیپ واگنییر S برقی، غول آفرودی 600 اسبی رونمایی شد

جیپ واگنییر S برقی، غول آفرودی 600 اسبی رونمایی شد مجموعه: دنیای خودرو جیپ واگنییر S برقی در قالب یک غول آفرودی برقی با قدرت 600 اسب بخار معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Jeep Wagoneer S 2025 آشنا می‌شویم

جیپ واگنییر S برقی، غول آفرودی 600 اسبی رونمایی شد مجموعه: دنیای خودرو جیپ واگنییر S برقی در قالب یک غول آفرودی برقی با قدرت 600 اسب بخار معرفی شد.

در ادامه با مشخصات و امکانات Jeep Wagoneer S 2025 آشنا می‌شویم. به گزارش گجت نیوز، جیپ قصد دارد واگنییر برقی جدید را از پاییز سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه کند و در همین راستا تصاویر و جزئیاتی از آن را منتشر کرده است. این شاسی بلند آفرودی اکنون علاوه بر پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری از ۴ نمایشگر با کاربردهای مختلف نیز بهره می‌برد.    مشخصات جیپ واگنییر S برقی تصاویر منتشر شده از کابین جیپ واگنیر S نشان می‌دهد این شاسی بلند آفرودی برقی اکنون از 4 نمایشگر شامل نمایشگر اطلاعاتی سرگرمی، کلاستر دیجیتالی، نمایشگر برای سرنشین جلو و نمایشگر کوچک در پایین کنسول بهره می‌برد. نمایشگر جلوی سرنشین جلو برای تماشای محتواها و سایر سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

همچنین نمایشگر کوچک در پایین کنسول نیز برای کنترل سیستم تهویه و قابلیت‌های صندلی‌ها نظیر ماساژور و گرم‌کن کاربرد دارد.   البته جیپ قبلا این نمایشگرها را نیز برای گرند واگنییر در نظر گرفته بود، اما اکنون روی داشبورد واگنییر S بر خلاف گرند واگنییر هیچ دکمه فیزیکی به چشم نمی‌خورد. مواردی چون سیستم صوتی مکینتاش با 19 بلندگو، سانروف پانوراما دوجداره و نورپردازی زیر نمایشگرها به‌عنوان سایر امکانات داخی این خودرو محسوب می‌شوند.   واگنییر S بر پایه پلتفرم STLA Large توسعه پیدا کرده و به‌شکل استاندارد از سامانه چهار چرخ محرک 4xe بهره می‌برد. این خودرو در چندین مدل روانه بازار خواهد شد که بالاترین آن به یک پیشرانه 600 اسب بخاری مجهز شده و ظرف مدت 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

چنین ارقامی آن را به یکی از سریع ترین شاسی بلندهای بازار تبدیل خواهد کرد.      . .


بازنشر از : بیتوته


فروش اینترنتی لباس بچه