شرکت لتونیایی دارتز نسخهٔ جدیدی از شاسی‌بلند عجیب پرومبورن خود را معرفی کرده که بر اساس لامبورگینی اوروس ساخته شده است.

1403\01\03 17:49:04


دارتز پرومبورن بازآفرینی لامبورگینی LM002 بر اساس اوروس

شرکت لتونیایی دارتز نسخهٔ جدیدی از شاسی‌بلند عجیب پرومبورن خود را معرفی کرده که بر اساس لامبورگینی اوروس ساخته شده است.

شرکت لتونیایی دارتز برای عرضهٔ یک شاسی‌بلند بزرگ و عجیب دیگر آماده می‌شود که پرومبورن آیرون دایموند CLV نام دارد.

این جدیدترین نسخهٔ پرومبورن محسوب می‌شود که اولین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. این نسخهٔ جدید هرچند کاملاً همان ظاهر قبلی را حفظ کرده اما اکنون بر پایهٔ لامبورگینی اوروس ساخته شده است و با قیمت فوق‌العادهٔ ۲.۵ میلیون یورویی عرضه می‌شود تا به یکی از گران‌ترین شاسی‌بلندهای جهان تبدیل شود.

به گزارش پدال، به گفتهٔ دارتز، این شاسی‌بلند قصد داد بی‌رحمی و جان‌سختی LM002 را با مهندسی امروزی ترکیب کند. طبق ادعای این شرکت، پرومبورن پرفورمنس یک خودروی اسپرت، استقامت یک تانک نظامی و تجمل یک لامبورگینی اوروس را باهم ادغام کرده است.

بااین‌حال، با نگاهی دقیق‌تر به تصاویری که از این خودرو منتشر شده است متوجه خواهیم شد که پرومبورن آیرون دایموند بسیار شبیه به همان نسخهٔ اولیه است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

درهرحال همان‌طور که اشاره شد، این نسخهٔ جدید حالا از پلت‌فرم لامبورگینی اوروس استفاده می‌کند و انتظار می‌رود همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 با ۶۶۶ اسب بخار قدرت را زیر کاپوت داشته باشد. این در حالی است که نسخه‌های قبلی پرومبورن بر اساس هامر H2 و مرسدس بنز GLS ساخته شده بودند. دارتز هنوز تصاویری از داخل محصول جدید خود منتشر نکرده اما وعدهٔ دنیایی با شکوه بی‌نظیر را داده است.

با توجه به ساخته‌های قبلی دارتز، اگر در کابین این ماشین متریال لوکسی مثل فلزات گران‌بها و چرم برگرفته از پوست حیوانات را ببینیم تعجب نخواهیم کرد.

. .


بازنشر از : منبع: جیب نیوز


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی