مینی کوپر ۲۰۲۵، جذاب و دوست داشتنی تر از قبل رونمایی شد مجموعه: دنیای خودرو مینی کوپر 2025 با طراحی جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل

1403\01\03 08:49:06


مینی کوپر ۲۰۲۵، جذاب و دوست داشتنی تر از قبل رونمایی شد

مینی کوپر ۲۰۲۵، جذاب و دوست داشتنی تر از قبل رونمایی شد مجموعه: دنیای خودرو مینی کوپر 2025 با طراحی جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل جدید Mini Cooper آشنا خواهیم شد

مینی کوپر ۲۰۲۵، جذاب و دوست داشتنی تر از قبل رونمایی شد مجموعه: دنیای خودرو مینی کوپر 2025 با طراحی جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر معرفی شد.

در ادامه با مشخصات و امکانات مدل جدید Mini Cooper آشنا خواهیم شد. به گزارش گجت نیوز، شرکت مینی پس از معرفی کوپر تمام برقی اکنون از مدل جدید کوپر بنزینی پرده برداشت. مینی کوپر ۲۰۲۵ بنزینی اکنون از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی به نسخه برقی خود شباهت زیادی دارد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات مدل جدید Mini Cooper آشنا می‌شویم.   مشخصات فنی مینی کوپر ۲۰۲۵   مینی کوپر 2025 قرار است در دو مدل کوپر و کوپر S روانه بازار آمریکا شود که هر دو مدل به‌شکل استاندارد از موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برند.

این پیشرانه در کوپر S می‌تواند قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این نسخه ظرف مدت 6.3 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.   در حال حاضر مشخص نیست مدل پایه مینی کوپر ۲۰۲۵ با چه مشخصات فنی روانه بازار آمریکا خواهد شد؛ اما این نسخه در بازارهای اروپا و استرالیا با یک موتور ۳ سیلندر به فروش می‌رسد که قدرتی برابر با ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این نسخه ظرف مدت ۷.۷ ثانیه نیز از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

تبلیغات
تعمیر چراغ ال ای دی - تعمیر لامپ led
تعمیر چراغ ال ای دی - تعمیر لامپ led

دارک لایت ارائه خدمات تعمیرات انواع چراغ ها ارائه خدمات فنی و تخصصی تعمیرات چراغ و المان های روشنایی اعم از تعمیر انواع چراغ های ال ای دی اس ام دی سی اوبی و ریلی و.. LED SMD COB

با توجه به این‌که نسخه پایه این خودرو در مدل ۲۰۲۵ در بازار آمریکا از موتور ۲ لیتری بهره می‌برد، قطعا نسبت به نسخه اروپایی خود قدرت بیشتری را به‌همراه خواهد داشت.   مینی کوپر ۲۰۲۵ بنزینی اکنون از سیستم تعلیق جدیدی بهره می‌برد که هندلینگ چابک‌تری را به‌همراه دارد. هر دو نسخه این خودرو از ترمزهای قوی‌تری برخوردارند. همچنین مشخص نیست چه نوع گیربکسی وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد، اما قطعا برای این خودرو گیربکس دستی ارائه نخواهد شد.   بخش طراحی مینی Cooper جدید طراحان سعی کردند تا مینی کوپر 2025 بنزینی مشابه مینی کوپر برقی باشد که در این بخش هم موفق ظاهر شدند.

در نمای جلو یک جلوپنجره جدید با چراغ‌های LED دایره‌ای جدید به‌چشم می‌خورد و برای عقب نیز طراحان از چراغ‌های مثلثی مشابه نسخه برقی استفاده کردند.   طراحان برای کابین نیز از همان داشبورد جدید نسخه برقی استفاده کردند که از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به نمایشگر دایره‌ای شکل OLED، سقف شیشه‌ای پانوراما، شارژر وایرلس موبایل و داشبورد پارچه‌ای دو رنگ اشاره کرد. همچنین طراحان صفحه آمپر سنتی را نیز حذف کردند. این هاچ بک اسپرت مینی از امکانات ایمنی متعددی شامل سیستم‌های کمک راننده نظیر کنترل سرعت با حفظ فاصله خودکار و سیستم خروج ایمن به‌همراه یک رادار در جلو و 12 سنسور اولتراسونیک بهره می‌برد.   مینی کوپر 2025 بنزینی با رنگ‌های متفاوت بدنه و سقف روانه بازار می‌شود.

همچنین امکان سفارش رینگ‌های 17 و 18 اینچی نیز وجود دارد. این خودرو در مدل پایه با قیمت 28 هزار و 950 دلار در بازار آمریکا به فروش می‌رسد و مشتریان برای مدل کوپر S باید 32 هزار دلار بپردازند. مینی قصد دارد تولید نسخه کوپر اس را از ماه مارس و نسخه پایه را از ماه جولای 2024 شروع کند.      .

.


بازنشر از : بیتوته


قفسه فلزی - قفسه انبار