گیم فا/ استودیو الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) اعلام کرده است که در حال کار روی به‌روزرسانی Dead Space Remake PS5 برای رفع مشکلات Variable Rate Shading بازی است. تیم در حال

1401\11\10 20:17:08


آپدیت جدید Dead Space Remake برای بهبود قابلیت VRS عرضه خواهد شد

گیم فا/ استودیو الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) اعلام کرده است که در حال کار روی به‌روزرسانی Dead Space Remake PS5 برای رفع مشکلات Variable Rate Shading بازی است. تیم در حال کار روی یک پچ جدید است که این مشکل را روی پلی استیشن 5 بهبود می‌بخشد.

گیم فا/ استودیو الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) اعلام کرده است که در حال کار روی به‌روزرسانی Dead Space Remake PS5 برای رفع مشکلات Variable Rate Shading بازی است.تیم در حال کار روی یک پچ جدید است که این مشکل را روی پلی استیشن 5 بهبود می‌بخشد.

این پچ همچنین گزینه‌ای برای غیرفعال کردن VRS در رایانه شخصی ارائه می‌دهد. هنوز تاریخ انتشار این پچ اعلام نشده است، اما به محض مشخص شدن آن، شما را در جریان قرار می‌دهیم.بازی Dead Space Remake در تاریخ 7 بهمن (27 ژانویه 2023) برای پلی استیشن 5، PC و ایکس باکس سری اکس و اس منتشر شد. بازی ذکر شده از حالت New Game Plus نیز پشتیبانی می‌کند که پایان مخفی و دشمنان جدیدی به همراه دارد..

.


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن