1403\02\18 17:35:10


آیپد پرو ۲۰۲۴ با نمایشگر OLED و تراشه M4 معرفی شد

دقایقی قبل اپل از آیپد‌های جدید رونمایی کرد و در این مطلب به مشخصات آیپد پرو ۲۰۲۴ می‌پردازیم

دقایقی قبل اپل از آیپد‌های جدید رونمایی کرد و در این مطلب به مشخصات آیپد پرو ۲۰۲۴ می‌پردازیم.

تبلت‌های جدید ۱۱ و ۱۳ اینچی از طراحی جدید، سخت‌افزار قدرتمندتر و ضخامت کمتری نسبت به گذشته بهره می‌برند و از ارتقای قابل توجهی در نمایشگر برخوردار هستند. همانطور که شایعه شده بود، اپل در هر دو سایز به پنل‌های OLED روی آورده است که سیاهی مطلق، اشباع رنگی عمیق‌تر و کنتراست بهبود یافته را برای آیپدهای پرچمدار خود به ارمغان می‌آورد. همچنین، دوربین سلفی اکنون برای تماس‌های ویدیویی در موقعیت صحیح (افقی) قرار گرفته است.

برای این دو آیپد پرو ۲۰۲۴، نمایشگر OLED دوگانه استفاده شده که می‌تواند حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت برای محتواهای معمولی و روشنایی ۱۶۰۰ نیت برای محتواهای HDR ارائه کند.

مدل ۱۳ اینچی تنها ۵.۱ میلی‌متر ضخامت دارد که اپل آن را باریک‌ترین گجت خود تا به امروز نامیده؛ گفتنی است ضخامت مدل ۱۱ اینچی به ۵.۳ میلی‌متر می‌رسد. برای کاربرانی که صفحه‌نمایش مات را ترجیح می‌دهند، روکش شیشه‌ای با بافت نانویی برای اولین بار با این آیپد پروها ارائه می‌شود.

آیپد پرو 2024

حافظه‌ی پایه برای هر دو مدل اکنون ۲۵۶ گیگابایت است و قیمت‌ها از ۹۹۹ دلار برای مدل ۱۱ اینچی و ۱۲۹۹ دلار برای مدل ۱۳ اینچی آغاز می‌شود. همانطور که شایعه شده بود، اپل از تراشه M3 صرف نظر کرده و جدیدترین چیپ اختصاصی خود، یعنی M4 را در آیپد پرو ۲۰۲۴ قرار داده است.

اپل ادعا می‌کند که CPU این دستگاه ۵۰ درصد سریع‌تر از تراشه M2 موجود در آیپد پرو نسل قبل است. همچنین از نظر مصرف انرژی، اپل می‌گوید M4 می‌تواند با نصف مصرف انرژی M2، عملکرد یکسانی را ارائه دهد. عملکرد حرارتی نیز ۲۰ درصد بهبود یافته است.

تبلیغات
تعمیر چراغ ال ای دی - تعمیر لامپ led
تعمیر چراغ ال ای دی - تعمیر لامپ led

دارک لایت ارائه خدمات تعمیرات انواع چراغ ها ارائه خدمات فنی و تخصصی تعمیرات چراغ و المان های روشنایی اعم از تعمیر انواع چراغ های ال ای دی اس ام دی سی اوبی و ریلی و.. LED SMD COB

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 اکنون به لطف ادغام تصویر و فلاش تطبیق‌پذیر، عملکرد بهتری در اسکن اسناد دارد.

همانطور که ذکر شد، دوربین فیس‌ آیدی به موقعیت افقی منتقل شده است، بنابراین دیگر در تماس‌های ویدیویی یا فیس‌تایم احساس نمی‌کنید که به سمت دیگری نگاه می‌کنید.

آیپد پرو 2024

تغییر به اولد همچنین به این معنی است که هر دو اندازه آیپد پرو اکنون از سطح کیفیت نمایشگر یکسانی برخوردار خواهند بود. از سال ۲۰۲۱، مدل بزرگ‌تر ۱۲.۹ اینچی از نمایشگر Mini LED بهره می‌برد که از نظرهای مختلف عملکردی فراتر از آیپد پرو کوچک‌تر و صفحه نمایش سنتی‌تر آن ارائه می‌داد. این عدم تطابق در مدل‌های M2 نیز ادامه یافت.

اما حالا کاربران حتی با انتخاب مدل کوچک‌تر آیپد پرو ۲۰۲۴ هم از نظر کیفیت نمایشگر با تغییری روبرو نمی‌شوند.

تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت /*/
تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت /*/
۴۶,۸۴۰,۰۰۰ /*/
تومان /*/ /*/ /*/
تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) ظرفیت 64 گیگابایت /*/
تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) ظرفیت ۶۴ گیگابایت /*/
۱۷,۴۹۰,۰۰۰ /*/
تومان /*/ /*/ /*/
خرید آیپد از دیجی‌کالا/*/ مشاهده همه /*/ /*/ /*/

منبع: The Verge

/*/
راهنمای خرید آیفون/*/ . .


بازنشر از : digimag