زومیت/ اپل با در اختیار داشتن حدود ۵۲ درصد از سهم بازار موبایل، فرمانروای بی‌چون‌وچرای آمریکا است.  براساس گزارش IDC، اپل در سال ۲۰۲۳ با رشد ۱٫۴ درصدی، ۵۱٫۹ درصد از

1403\01\03 07:44:07


اپل حکم‌ران بازار موبایل آمریکا است افت شدید سهم گوشی‌های سامسونگ

زومیت/ اپل با در اختیار داشتن حدود ۵۲ درصد از سهم بازار موبایل، فرمانروای بی‌چون‌وچرای آمریکا است.  براساس گزارش IDC، اپل در سال ۲۰۲۳ با رشد ۱٫۴ درصدی، ۵۱٫۹ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داد که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها همچنان میل زیادی به خرید گوشی های آیفون دارند.

زومیت/ اپل با در اختیار داشتن حدود ۵۲ درصد از سهم بازار موبایل، فرمانروای بی‌چون‌وچرای آمریکا است. براساس گزارش IDC، اپل در سال ۲۰۲۳ با رشد ۱٫۴ درصدی، ۵۱٫۹ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را به خود اختصاص داد که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها همچنان میل زیادی به خرید گوشی های آیفون دارند.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

سهم بازار سامسونگ با افت قابل توجه ۱۹ درصدی، به ۲۲٫۴ درصد رسید.در سال ۲۰۲۳ بیش‌از ۱۳۰ میلیون موبایل در بازار آمریکا عرضه شدند که کاهش حدود ۷ درصدی نسبت‌به سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. گوشی TCL با افزایش ۸٫۱ درصدی حدود ۸ درصد از سهم بازار را به‌خود اختصاص داد. بازار مدل‌های مختلف گوشی گوگل ۴٫۶ درصد از موبایل‌های عرضه شده در آمریکا در سال ۲۰۲۳ را تشکیل دادند. این درحالی است که حجم عرضه‌ی گوشی‌های گوگل نسبت‌به سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳٫۶ درصد کاهش داشت.گوشی موتورولا با ۳۴ درصد و گوشی سامسونگ و گوشی اپل به‌ترتیب با ۲۰ درصد و ۱۹ درصد جایگاه اول تا سوم فروش گوشی‌های آنلاک (بدون قفل اپراتور) را به خود اختصاص دادند.

گوشی گوگل با ۹ درصد در جایگاه چهارم قرار گرفت.. .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو