کمپانی کوانتیک دریم (Quantic Dream) و استودیوی Read Thread به تازگی در کنار انتشار تریلرهایی از تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی Dustborn رونمایی کرده‌اند

1403\01\09 15:40:11


بازی Dustborn مرداد ماه منتشر خواهد شد تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید

کمپانی کوانتیک دریم (Quantic Dream) و استودیوی Read Thread به تازگی در کنار انتشار تریلرهایی از تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی Dustborn رونمایی کرده‌اند

کمپانی کوانتیک دریم (Quantic Dream) و استودیوی Read Thread به تازگی در کنار انتشار تریلرهایی از تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی Dustborn رونمایی کرده‌اند.

این بازی تک نفره و داستان محور حول محور امید، عشق، دوستی‌، روبات‌ها و قدرت کلمات می‌چرخد.

شما در نقش شخصیتی به نام پکس (Pax) قرار می‌گیرد که توانایی تبدیل زبان به سلاح را دارد. پکس که به دنبال یک زندگی جدید و راهی برای خروج از شرایط قبلی‌‌اش است، استخدام شده است تا بسته‌ای مهم را از پاسیفیکا به نوا اسکوشیا، در سراسر جمهوری آمریکا تحت کنترل عدالت منتقل کند. در این میان شما مناظر خیره‌کننده‌ی نئو وسترن بازی را در یک اتوبوس کاوش کرده و در ده‌ها مکان در امتداد جاده توقف خواهید کرد تا خدمه‌ی خود به عنوان یک گروه راک را ایجاد کنید.

از طرفی روابط خود را مدیریت کرده، ماموریت‌ها را کامل کنید و با چالش‌هایی دشوار روبرو خواهید شد.

البته افرادی که بسته را از آن‌ها دزدیده‌اید، می‌خواهند آن را برگردانند و با شما درگیر خواهند شد. همانطور که گفته شد کلمات قدرت دارند. شما می‌توانید با مکانیک Shouts بجنگید و از Vox در مکالمات استفاده کنید تا افراد را دستکاری کنید و راه خود را از میان موقعیت‌های سخت پیدا کنید.

رگنار تورن‌کوییست (Ragnar Tornquist)، کارگردان خلاقیت بازی، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

بازی Dustborn بر اساس تجربه‌ی ما در ایجاد پروژه‌های تک‌ نفره و روایت‌ محور مانند Draugen یا The Dreamfall Chapters ساخته شده است و به ما فرصتی برای کشف ژانر اکشن ماجراجویی داد. این اثر قبل از هر چیز، یک بازی شخصیت‌ محور در مورد مردم و قدرت کلمات است. در واقع بازی حول محور درک همراهان خود، روابط آن‌ها و اینکه چگونه کلمات شما دنیای اطرافتان را شکل می‌دهد، می‌چرخد.

ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بازیکنان به این سفر جاده‌ای دلخراش بروند.

داست‌بورن

در کنار نسخه‌ی استاندارد بازی، یک نسخه‌ی فیزیکی ویژه نیز با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود که شامل دو کارت پستال از مکان‌های کلیدی بازدید شده توسط شخصیت‌های بازی، نقشه‌ی آمریکا، یک کتاب کمیک پیش درآمد ۳۲ صفحه‌ای درباره‌ی زندگی شخصیت‌های بازی قبل از پذیرش ماموریتشان و استیکر عناصر نمادین بازی است.

بازی Dustborn در تاریخ ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی با قیمت تقریبا ۳۰ دلار عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

/*/
چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی