عیسی زارع‌پور امیر محمدزاده لاجوردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حکم وزیر ارتباطات

1402\01\27 13:05:52


جانشین وزیر در امور ارتباطات منصوب شد. معرفی رئیس جدید زیرساخت و رگولاتوری

با حکم وزیر ارتباطات، امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد جعفرپور به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از سید محمدامین آقامیری، در حکمی امیر محمدزاده لاجوردی را به سمت «معاون وزیر و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» منصوب و ضمن تقدیر و تشکر از امیر محمدزاده لاجوردی، در حکمی محمد جعفرپور را به عنوان «معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.

همچنین وزیر ارتباطات در حکم دیگری امیر محمدزاده لاجوردی را با حفظ سمت به عنوان «جانشین وزیر در امور ارتباطات» منصوب کرد. بر اساس این حکم که به موجب بخشنامه ۴۱۵۵ سازمان امور اداری و استخدامی صادر شده است، راهبری شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر بخشهای مرتبط با تحقیق، توسعه و امنیت ارتباطات در وزارتخانه به لاجوردی تفویض شده است. در این حکم، تمامی بخش‌های ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف به همکاری با لاجوردی برای توسعه ارتباطات با کیفیت، پرسرعت و امن در کشور و پیشبرد اهداف و امور محوله شده اند.

تبلیغات
نمایندگی بوتان
نمایندگی بوتان

نمایندگی حاتمی زمانی ، نمایندگی بوتان اندیشه و نمایندگی بوتان پردیس فروش آبگرمکن دیواری بوتان ، پکیج شوفاژ دیواری ، حوله خشک کن و رادیاتور پنلی و آلومینیومی بوتان

لاجوردی فارغ التحصیل دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است و دوره پسادکتری خود را نیز در همین رشته و دانشگاه گذرانده است. وی از نخبگان جوان کشور است که جوایز و افتخارات متعدد علمی همچون «برگزیده سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی»، «ریاست هفتمین شاخه ی دانشجویی انجمن رمز ایران»، «برگزیده بنیاد ملی نخبگان به عنوان دانش آموخته برتر کشور در سال ۱۳۹۹» و «برگزیده طرح پسادکتری بنیاد علوم ایران» از جمله آنها است. «معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «مشاور و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه امنیت فاوا»، «مشاور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه»، «مدیر فنی مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف» از جمله مهمترین مسئولیت های اجرایی لاجوردی است.

جعفرپور نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی، پیاده سازی و مدیریت شبکه های ارتباطی در مقیاس ملی را دارد. وی تا پیش از این قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و راهبری پروژه های اصلی توسعه‌ای شرکت زیرساخت مانند پروژه ارتقاء ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات بومی، پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را بر عهده داشته است.. .


بازنشر از : مهر

عیسی زارع‌پور

امیر محمدزاده لاجوردی

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


تعمیر پکیج دیواری