ترنجی/ به‌تازگی جزئیات باتری سری آیفون 16 آینده اپل فاش شده است که نشان می‌دهد در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی، به‌استثنای آیفون 16 پلاس که باتری کوچکتری دارد، س

1403\01\22 13:01:06


جزئیات باتری آیفون 16 ظرفیت باتری بیشتر آن‌ها به‌غیر از یک مدل را نشان می‌دهد

ترنجی/ به‌تازگی جزئیات باتری سری آیفون 16 آینده اپل فاش شده است که نشان می‌دهد در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی، به‌استثنای آیفون 16 پلاس که باتری کوچکتری دارد، سایر مدل‌ها ظرفیت باتری بیشتری خواهند داشت. باتری آیفون 16این اطلاعات بر اساس یافته‌های افشاگر چینی OvO Baby Sauce OvO است، منبع نسبتاً جدیدی از زنجیره تأمین اپل با سابقه‌ای که هنوز اثبات نشده است.

ترنجی/ به‌تازگی جزئیات باتری سری آیفون 16 آینده اپل فاش شده است که نشان می‌دهد در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی، به‌استثنای آیفون 16 پلاس که باتری کوچکتری دارد، سایر مدل‌ها ظرفیت باتری بیشتری خواهند داشت.باتری آیفون 16این اطلاعات بر اساس یافته‌های افشاگر چینی OvO Baby Sauce OvO است، منبع نسبتاً جدیدی از زنجیره تأمین اپل با سابقه‌ای که هنوز اثبات نشده است.جزئیات ظرفیت باتری iPhone 16 که به‌تازگی منتشر شده مطابق با ارقامی است که پیش از این توسط Majin Bu به اشتراک گذاشته شده بود، با اضافه شدن یک رقم قابل‌توجه برای مدل iPhone 16 Pro. بازار ارقام نشان می‌دهد که آیفون 16، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از باتری‌های بزرگتری نسبت‌به مدل‌های قبلی خود بهره می‌برند، اما ظاهراً آیفون 16 پلاس در مقایسه با آیفون 15 پلاس با کاهش ظرفیت باتری مواجه است.دلیل این امر مشخص نیست، زیرا به‌غیر از تفاوت اندازه، انتظار می‌رود هر دو مدل آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های یکسان باشند.

یک احتمال این است که به‌لطف بهبود کارایی در سایر زمینه‌ها، کاهش ظرفیت در شرایط واقعی ناچیز باشد. از سوی دیگر، اپل می‌تواند با کاهش ظرفیت، تمایز بین آیفون 16 پلاس و آیفون 16 پرو مکس را به حداکثر برساند تا مشتریان را به سمت ویژگی‌ها (و قیمت‌های) مدل پرو سوق دهد.زمانی که آیفون 14 پلاس برای جایگزینی آیفون 13 مینی در سری گوشی‌های هوشمند اپل معرفی شد، به مشتریان این فرصت را داد تا بدون پرداخت هزینه اضافی، دستگاهی با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی مشابه آیفون 14 پرو مکس داشته باشند. علاوه‌بر این، آیفون 14 پلاس از مزیت باتری با ظرفیت بیشتر نسبت‌به آیفون 14 پرو مکس نیز برخوردار بود و به اپل این امکان را می‌دهد تا این دستگاه را به‌عنوان «طولانی‌ترین عمر باتری آیفون» به بازار عرضه کند.بااین‌حال، با ظهور سری آیفون 15، اپل ظرفیت باتری آیفون 15 پرو مکس را افزایش داد تا آن را به بزرگترین باتری استفاده‌شده در آیفون تبدیل کند.طبق شایعه دیگری، آیفون 16 پرو مکس امسال از عمر باتری بیشتر 30 ساعته (در مقایسه با 29 ساعت برای آیفون 15 پرو مکس) برخوردار خواهد بود.

نه‌تنها این مورد، بلکه انتظار می‌رود هر دو مدل آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس نمایشگرهای کمی بزرگتر نیز داشته باشند.نظر شما درباره ظرفیت احتمالی باتری سری iPhone 16 چیست؟. .


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین