دیجیاتو/ ریلمی سری P جدید را به‌طور انحصاری برای بازار هند معرفی کرده است. این مجموعه به‌طور انحصاری از طریق پلتفرم Flipkart به‌فروش می‌رسد.

1403\01\21 06:59:10


ریلمی از عرضه گوشی‌های سری جدید P در بازار هند خبر داد

دیجیاتو/ ریلمی سری P جدید را به‌طور انحصاری برای بازار هند معرفی کرده است. این مجموعه به‌طور انحصاری از طریق پلتفرم Flipkart به‌فروش می‌رسد.

دیجیاتو/ ریلمی سری P جدید را به‌طور انحصاری برای بازار هند معرفی کرده است.

این مجموعه به‌طور انحصاری از طریق پلتفرم Flipkart به‌فروش می‌رسد. این سری در عین ارائه ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز خواهد داشت.این خبر توسط «چیس چو»، معاون ریلمی، در شبکه اجتماعی X اعلام شد. چو تأکید کرد که هدف ریلمی این است که با عرضه سری P، دستگاه‌های باکیفیت و نسبتاً ارزان قیمتی را در بازار گوشی‌های میان‌رده ارائه دهد.سری ریلمی P، که حرف P در آن مخفف Power به‌معنای قدرت است، ویژگی‌های مناسبی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه برای کاربران، به‌خصوص قشر جوان، ارائه می‌دهد. بازار رنج قیمت و طراحی سری P ریلمیطبق گزارش ET Telecom، سری P با قیمت 15000 تا 25000 روپیه (180 تا 300 دلار) عرضه خواهد شد که دقیقاً بالاتر از سری C قرار می‌گیرد.

طبق گزارش‌ها، این شرکت در نظر دارد امسال 50 میلیون گوشی هوشمند سری P بفروشد.درحالی‌که مشخصات دقیق سخت‌افزار و نرم‌افزار سری P هنوز مشخص نشده است، ریلمی برای ساخت این سری با هنرمند بصری مشهور هندی، یعنی .P.S همکاری می‌کند. بنابراین احتمالاً این گوشی‌ها طراحی و ظاهر زیبایی خواهند داشت.حرکت بلندپروازانه Realme در مقابل رقابت تهاجمی در بازار گوشی‌های هوشمند هند انجام می‌شود. ریلمی برای رقابت با برندهای دیگر در هند، فقط به عرضه سری P در سال 2024 بسنده نخواهد کرد.این شرکت قصد دارد سری پرچمدار GT را هم در هند دوباره به‌فروش برساند.

ریلمی فعلاً در بازار هند، گوشی‌های سری C را به‌فروش می‌رساند. با عرضه سری P و GT در کنار سری C، احتمالاً سهم بازار این برند در کشور پهناور هند افزایش می‌یابد. این شرکت پس از 5 سال، موفق شده است بیش از 200 میلیون گوشی در سراسر جهان بفروشد.گفته می‌شود که ریلمی به‌طور انحصاری سری P را در هند تولید می‌کند.

این کمپانی در ساخت گوشی‌های P، از امکانات Noida Oppo و مشارکت با چندین سازنده تجهیزات اصلی (OEMs) بهره می‌برد.فعلاً عکس یا اطلاعاتی از گوشی‌های سری P در دسترس نیست. احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های این سری منتشر خواهد شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن