عوامل قتل مرد 40 ساله در حومه تهران دستگیر شدند.

1403\01\02 12:01:04


قتل مرد جوان در کمپ ترک اعتیاد بخاطر خرابکاری

عوامل قتل مرد 40 ساله در حومه تهران دستگیر شدند.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در توضیح این خبر بیان داشت: وقوع  مرگ مشکوک  توسط یکی از بیمارستان های شهر تهران به پلیس آگاهی تهران اعلام  و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تحقیقات اولیه کارآگاهان و با حضور ماموران در پزشکی قانونی مشخص شد که متوفی به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشته و با اصابت جسم سختی مصدوم شده است و همچنین متوفی توسط عوامل  کمپ ترک اعتیاد  واقع در حومه شرق تهران به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: برادر متوفی به پلیس آگاهی دعوت و در خصوص حضور متوفی در کمپ ترک اعتیاد توضیح داد: برادرم چند ماه قبل از شهرهای جنوبی کشور به تهران عزیمت کرده است ولی  بعد از گذشت چند ماه، عوامل کمپ ترک اعتیاد با وی تماس و اظهار داشته اند که برادرم برای ترک اعتیاد در کمپ بستری بوده است ولی به علت بیماری قلبی به بیمارستان انتقال و در آنجا فوت کرده  است.

وی اظهار دارد: کارآگاهان در ادامه بررسی های پلیسی با دعوت مسئولان کمپ به دست آوردند، متوفی 4 روز قبل از فوت، توسط فرد ناشناسی  با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت به صورت دست و پا بسته به کمپ برای ترک اعتیاد منتقل شده است و مسئولان کمپ مدعی بودند که هنگام انتقال متوفی به کمپ آثار جراحت و ضرب و جرح  بر روی بدن وی  مشهود بوده است.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با شناسایی موتورسوار به دست آوردند متوفی قبل از حضور در کمپ تلفن همراه موتورسوار را سرقت کرده است و موتورسوار ضمن به دام انداختن سارق، وی را برای  ترک اعتیاد  به کمپ به صورت دست و پا بسته منتقل کرده است ولی موتورسوار منکر هر گونه ضرب و جرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: برای کشف حقیقت کارآگاهان 7 تن از مسئولان کمپ ترک اعتیاد را به طور جداگانه تحت پی جوئی های انتظامی قرار دادند  و بدین ترتیب کارآگاهان به دست می آورند مقتول در مدت 4 روز که در کمپ ترک اعتیاد حضور داشته است ناسازگاری و بی نظمی داشته که توسط یکی از مسئولان کمپ مورد ضرب  قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به دستگیری ضارب متوفی تصریح کرد: قاتل اقرار داشت که مقتول همواره در کمپ به ایجاد خراب کاری و مزاحمت برای سایر افراد می پرداخت و به تذکر  مسئول کمپ بی اعتنایی می کرد که یک روز پس از دیدن اینکه به حرف های ما بی اعتنایی می کند او را مورد ضرب و جرح قرار دادم ولی  متوفی از حال رفت و پس از اعزام به بیمارستان با خبر شدم  که فوت کرده است.

سردار ولیپور گودرزی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی،  فرد ضارب و شخصی که مقتول را به کمپ ترک اعتیاد انتقال داده است دستگیر شد، اضافه کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

.

.


بازنشر از : منبع: رکنا


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو