به‌تازگی در بازار چین مدل‌هایی کپی از گوشی آیفون ۱۴ پرو پیش از رونمایی رسمی، عرضه شده‌اند که تمامی شایعات در خصوص جزئیات طراحی این مدل را در خود گنجانده‌اند تا مشتریان ناآگاه را ف

1401\06\10 18:37:14


مدل‌‌های کپی آیفون ۱۴ پرو در چین روانه‌ی بازار شدند

به‌تازگی در بازار چین مدل‌هایی کپی از گوشی آیفون ۱۴ پرو پیش از رونمایی رسمی، عرضه شده‌اند که تمامی شایعات در خصوص جزئیات طراحی این مدل را در خود گنجانده‌اند تا مشتریان ناآگاه را فریب دهند و یا راهی کم‌هزینه برای برخی از کاربران جهت خرید گوشی هوشمندی شبیه

به‌تازگی در بازار چین مدل‌هایی کپی از گوشی آیفون ۱۴ پرو پیش از رونمایی رسمی، عرضه شده‌اند که تمامی شایعات در خصوص جزئیات طراحی این مدل را در خود گنجانده‌اند تا مشتریان ناآگاه را فریب دهند و یا راهی کم‌هزینه برای برخی از کاربران جهت خرید گوشی هوشمندی شبیه به قدرتمندترین گوشی‌های جدید آیفون فراهم کنند.

  • قیمت تمام مدل‌های آیفون ۱۴ احتمالا پایین‌تر از حد انتظار است

این مدل‌های کپی شده که ظاهراً چند هفته پیش در رسانه‌های اجتماعی چینی مشاهده‌ شده‌اند، تلاش می‌کنند تا ماژول دوربین بزرگ‌تر شایعه شده آیفون ۱۴ پرو و حفره‌های دایره‌ای و کپسولی‌ شکل که جایگزین بریدگی آیفون ۱۳ پرو شده‌اند، را در اختیار کاربران قرار دهند.

طراحان این کپی آیفون ۱۴ پرو حتی سعی کرده‌اند جعبه‌ی محصول را نیز شبیه به مدل اصلی تولید کنند. بنابراین بارکد، برچسب‌ها و حتی کابل شارژ نیز دقیقا مشابه آنچه در آیفون‌های اصلی می‌بینیم در جعبه قرار گرفته‌اند.‌ همچنین برای شبیه‌سازی هرچه بهتر، حتی شارژر نیز مشابه با آیفون‌های اخیر اپل درون جعبه محصول قرار نگرفته است.

آن طور که به نظر می‌رسد این گوشی‌های کپی نسخه‌ای از اندروید را اجرا می‌کنند که شباهت زیادی به iOS دارد، اما طبیعتاً نمی‌تواند تجربه واقعی کار با سیستم‌عامل iOS را به کاربران ارائه دهد. این موضوع در مورد سخت‌افزار این گوشی‌های کپی نیز صدق می‌کند که تفاوت‌های قابل‌توجهی با آنچه از مدل‌های واقعی آیفون ۱۴ پرو انتظار داریم، خواهد داشت.

در اوایل سال جاری، قاب‌های تقلبی آیفون ۱۴ در چین با شباهت‌های بسیار زیادی در مقایسه با لوازم جانبی واقعی اپل به فروش رفت.

تولید و عرضه‌ی محصولات جعلی مرتبط با سری آیفون ۱۴ اپل در چین ممکن است گویای این قضیه باشد که برخی از تولیدکنندگان تا چه حد از طراحی دقیق گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار جدید غول فناوری آمریکایی اطمینان دارند. همچنین این گوشی‌های کپی مشخصات سخت‌افزاری بسیار ضعیفی دارند؛ به حدی که حتی برای انجام دادن امور روزانه نیز مناسب نیستند.

همانطور که احتمالاً در جریان هستید، اپل قرار است ۱۶ شهریور ماه از نسل جدید آیفون‌های خود را به طور رسمی در رویدادی اختصاصی تحت عنوان «Far Out» رونمایی کند. مدت‌هاست که کارشناسان و تحلیلگران فعال حوزه‌ی فناوری در یک موضوع هم عقیده هستند که سری جدید آیفون ۱۴ اپل متشکل از گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود.

  • عضو جدید آیفون‌های مورد انتظار شاید آیفون ۱۴ پلاس نام داشته باشد

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو دارای صفحه‌نمایش‌هایی با اندازه مشابه ۶.۱ اینچ باشند و مدل‌های بزرگ‌تر آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره ببرند.

در مورد مدل‌های پروی آیفون ۱۴ باید بگوییم که این گوشی‌ها لبه‌های متقارنی دارند و همچنین یک اسپیکر مکالمه در قاب بالایی، دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ گوشی و دکمه‌ی پاور در سمت راست این گوشی‌ها هوشمند تعبیه خواهد شد. به نظر می‌رسد که نمایشگر این گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی کمی بلندتر شده‌اند و نباید افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی ارتفاع آن‌ها را نیز از قلم بیندازیم.

کپی آیفون 14 پرو

آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس بیش‌ترین تغییرات را در قاب پشتی خود نظاره‌گر هستند و سیستم دوربین این مدل‌ها برآمدگی نسبتاً زیادی دارد. اندازه‌ی سنسور این گوشی‌ها نسبت به قبل افزایش یافته و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جایگزین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد.

گفته می‌شود که اندازه‌ی سنسور دوربین این گوشی بیش از ۵۷ درصد بزرگ‌تر از سنسور قبلی است. همچنین ظاهراً نمایشگرهای پروموشنی که برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در نظر گرفته شده‌اند، می توانند تا نرخ ۱ هرتز (از ۱۰ هرتز) کاهش پیدا کنند تا قابلیت نمایشگر همیشه روشن بدون تأثیرگذاری عمیق بر عمر باتری در اختیار کاربران مدل‌های پرو گوشی‌های پرچم‌دار آیفون قرار بگیرد.

آن طور که از خبرها بر می‌آید، اپل تصمیم دارد گوشی آیفون ۱۴ را با همان قیمت نسل قبلی یعنی ۷۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار دهد و قیمت آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس نیز به ترتیب ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار تخمین زده می‌شوند.

  • اطلاعات بیشتری در مورد حفره‌ی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو فاش شد

منبع: Macrumors

/*/ . .


بازنشر از : digimag


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر