در این ویدیوی کوتاه قصد داریم ۳ محصول کاربردی و مفید با قیمت زیر ۲۰ هزار تومان معرفی کنیم که احتمالا بعد از تماشای این ویدیو، این محصولات را سفارش خواهید داد

1401\09\19 00:19:16


معرفی ۳ محصول کاربردی با قیمت زیر ۲۰ هزار تومان

در این ویدیوی کوتاه قصد داریم ۳ محصول کاربردی و مفید با قیمت زیر ۲۰ هزار تومان معرفی کنیم که احتمالا بعد از تماشای این ویدیو، این محصولات را سفارش خواهید داد

در این ویدیوی کوتاه قصد داریم ۳ محصول کاربردی و مفید با قیمت زیر ۲۰ هزار تومان معرفی کنیم که احتمالا بعد از تماشای این ویدیو، این محصولات را سفارش خواهید داد.

اولین محصول محافظ کابل ولگا مدل VO-PCM sp است که در حال حاضر با قیمت حدود ۱۵ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد و در رنگ‌های متنوع می‌توانید آن را خریداری کنید.

این وسیله در حقیقت یک نوار پلاستیکی است که حالت فنری دارد و باید آن را دور کابل شارژ بپیچید. این پروسه هم تا حدی زمان‌بر است و تقریبا باید حدود نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه برای این کار وقت صرف کنید. با این کار نه‌تنها ظاهر کابل شارژ جذاب‌تر می‌شود، بلکه در طولانی‌مدت جلوی خرابی آن را هم می‌گیرد.

خرید محافظ کابل ولگا مدل VO-PCM sp از دیجی‌کالا

دومین محصول هم محافظ کابل شارژ است ولی کاربرد آن با محصول قبلی فرق دارد.

این محصول به طور مشخص برای محافظت از سری‌های کابل شارژ یا همان بخش اتصالات ساخته شده است. حتی اگر سری‌های کابل شارژ پاره شده‌ یا آسیب دیده‌اند هم امکان استفاده از این محصول برای آن‌ها وجود دارد. این محصول در حال حاضر با قیمت حدود ۱۰ هزار تومان در دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

خرید محافظ کابل مدل Chronex از دیجی‌کالا

اگر هم برای هندزفری سیمی خود دنبال کیس هستید، بهتر است نگاهی به محصول سوم یعنی کیف هندزفری مدل Black بیندازید.

با بهره‌گیری از این کیف، دیگر با مشکل گره خوردن کابل هندزفری روبرو نمی‌شوید. این هارد کیس در حال حاضر با قیمت حدود ۱۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کیف هندزفری مدل Black از دیجی‌کالا

البته طبیعتا با توجه به نوسانات قیمت محصولات در ایران، به احتمال زیاد وقتی شما با این ویدیو روبرو می‌شوید ممکن است قیمت این موارد هم بالا و پایین شده باشد. به طور کلی خرید این سه محصول کاربردی را به تمام کاربران توصیه می‌کنیم زیرا در کنار قیمت مناسب، بسیار مفید هستند.

.

.


بازنشر از : digimag


استعلام قیمت کارتن لیمینتی