زومیت/ بیلد جدیدی از ویندوز ۷ با برنامه‌های‌ به‌روز‌شده، سال‌ها پس از توقف پشتیبانی این سیستم‌عامل، فاش شد.  مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را

1403\01\21 12:59:08


نسخه جدید ویندوز ۷ با نرم‌افزارهای به‌روزشده لو رفت

زومیت/ بیلد جدیدی از ویندوز ۷ با برنامه‌های‌ به‌روز‌شده، سال‌ها پس از توقف پشتیبانی این سیستم‌عامل، فاش شد.  مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را در ۲۰۲۰ متوقف کرد و این سیستم‌عامل اکنون هیچ به‌روزرسانی جدیدی دریافت نمی‌کند.

زومیت/ بیلد جدیدی از ویندوز ۷ با برنامه‌های‌ به‌روز‌شده، سال‌ها پس از توقف پشتیبانی این سیستم‌عامل، فاش شد. مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را در ۲۰۲۰ متوقف کرد و این سیستم‌عامل اکنون هیچ به‌روزرسانی جدیدی دریافت نمی‌کند.

با وجود این، یک نسخه‌‌ی جدید از ویندوز ۷ در اینترنت فاش شده است که نرم‌افزارهای به‌روزشده دارد.نسخه‌ی جدید ویندوز ۷ (بیلد ۶۷۵۸) در یک صفحه‌ی به‌روز‌شده در BetaWiki و یوتیوب آپلود شده است. بازار در نسخه‌ی جدید، برنامه‌ی Paint یک‌سری تغییرات به خود دیده و شبیه نسخه‌ی Windows 7 RTM شده است.بیلد ۶۷۵۸، ویجت‌ها را به‌طور پیش‌فرض ندارد و برنامه‌هایی مانند ماشین‌حساب و وردپد، ظاهری نو به خود گرفته‌اند. ویندوز مدیا پلیر نیز به‌روزرسانی ‌شده است. تنها تصویر منتشرشده از بیلد مورد بحث را می‌توانید در کاور این مقاله ببینید.نسخه‌ی سرور جدیدترین بیلد ویندوز ۷ نیز فاش شده است.

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ در ژانویه‌ی ۲۰۲۰ (دی و بهمن ۱۳۹۸) به پایان رسید؛ اما شرکت ردموندی همچنان نسخه‌ی خاصی از سیستم‌عامل (Windows 7 Embedded POSReady) را که برای دستگاه‌هایی مانند صندوق‌های پول و ماشین‌های مورد استفاده در صنایع طراحی شد، زنده نگه می‌دارد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار