جی اس ام/ شرکت ویوو به تازگی از نسخه 5G گوشی مقرون به صرفه Y35 رونمایی کرده که چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 را به همراه دارد. شرکت ویوو در ماه آگوست از گوشی مقرون به صرفه ویوو Y35 رو

1401\09\19 03:12:27


ویوو از گوشی مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرد

جی اس ام/ شرکت ویوو به تازگی از نسخه 5G گوشی مقرون به صرفه Y35 رونمایی کرده که چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 را به همراه دارد. شرکت ویوو در ماه آگوست از گوشی مقرون به صرفه ویوو Y35 رونمایی کرد.

جی اس ام/ شرکت ویوو به تازگی از نسخه 5G گوشی مقرون به صرفه Y35 رونمایی کرده که چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 را به همراه دارد.شرکت ویوو در ماه آگوست از گوشی مقرون به صرفه ویوو Y35 رونمایی کرد.

این محصول دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 و شارژ سریع ۴۴ واتی بود، اما اثری از قابلیت اتصال به 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه در آن دیده نمی‌شد. اکنون، شرکت ویوو از نسخه 5G این گوشی نیز رونمایی کرده که این بار، چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 را به همراه دارد.ویوو Y35 5G دارای نمایشگری ۶.۵۱ اینچی از نوع LCD و رزولوشن اچ دی پلاس بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۶۰ هرتزی است. این امر، در نوع خود چالش برانگیز است زیرا در نسخه 4G‌ این گوشی، شاهد استفاده از نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بودیم.

به نظر می‌رسد که هزینه بیشتر برای چیپست این گوشی، موجب آن شده که ویوو در برخی بخش‌ها صرفه جویی کند.سیستم دوربین نیز در این گوشی تفاوت یافته و در آن شاهد دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز که درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر آن قرار گرفته است؛ رزولوشن ۵ مگاپیکسل را دارد. جهت مقایسه، نسخه 4G ویوو Y35 دارای یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.ویوو Y35 5G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و سرعت شارژ آن نیز ۱۵ واتی بوده که نسبت به سرعت شارژ ۴۴ واتی نسخه 4G کمتر است.

این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری OriginOS Ocean روانه بازار می‌شود. از دیگر مشخصات این محصول، می‌توان به سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت USB-C جهت شارژ و انتقال دیتا اشاره کرد.ویوو Y35 5G در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار شده و دارای سه نسخه متفاوت خواهد بود. نسخه پایه این گوشی که رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت را دارد؛ با قیمت ۱٫۱۹۹ یوآن (حدود ۱۷۰ دلار / ۱۶۰ یورو) فروخته خواهد شد.

نسخه‌ای با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، قیمت ۱٫۳۹۹ یوآن (حدود ۲۰۰ دلار / ۱۹۰ یورو) را داشته و در نهایت، نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت را داریم که با قیمت ۱٫۴۹۹ یوآن (حدود ۲۱۵ دلار / ۲۰۵ یورو) به فروش می‌رسد.درباره گوشی جدید ویوو چه فکر می‌کنید؟ آیا قابلیت اتصال به 5G، ارزش تمامی نقاط ضعف این گوشی نسبت به نسخه 4G خود را دارد؟. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار