زومیت/ سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی A51 منتشر کرد که امنیت این گوشی را ارتقاء می‌‌دهد.  موج به‌روزرسانی امنیتی مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰

1403\01\06 13:57:06


گوشی محبوب سامسونگ پس از مدت‌ها آپدیت شد

زومیت/ سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی A51 منتشر کرد که امنیت این گوشی را ارتقاء می‌‌دهد.  موج به‌روزرسانی امنیتی مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی A51 رسید.

زومیت/ سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی A51 منتشر کرد که امنیت این گوشی را ارتقاء می‌‌دهد. موج به‌روزرسانی امنیتی مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی A51 رسید.به‌گزارش سم‌موبایل، به‌روزرسانی مورد بحث در مناطق مختلف فرم‌ور‌های متفاوتی دارد و ۴۵ آسیب‌پذیری امنیتی را از بین می‌برد.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

این به‌روزرسانی درحال حاضر دردسترس کاربران آمریکایی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A51 5G قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق نیز منتشر می‌شود. بازار کاربران برای دریافت به‌روزرسانی یادشده باید پس از رفتن به تنظیمات، به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار مراجعه کنند. آخرین به‌روزرسانی بزرگ گلکسی A51 5G به One UI 5.1 بر‌می‌گردد و گوشی مورد بحث از آن زمان تنها به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کرده است.قیمت گوشی گلکسی A51 5G در زمان عرضه حدود ۳۰۰ دلار اعلام شده بود و از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می‌شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


قفسه فلزی - قفسه انبار