دیجیاتو/ این گوشی سامسونگ به یک تراشه 9 هسته‌ای مجهز شده است و سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند. یک گوشی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است که از نام

1402\03\07 02:32:27


گوشی مرموز سامسونگ با تراشه‌ای ناشناخته در گیک‌بنچ رؤیت شد

دیجیاتو/ این گوشی سامسونگ به یک تراشه 9 هسته‌ای مجهز شده است و سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند. یک گوشی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است که از نام آن و از نام تراشه مورد استفاده در آن اطلاعی نداریم.

دیجیاتو/ این گوشی سامسونگ به یک تراشه 9 هسته‌ای مجهز شده است و سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند.یک گوشی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است که از نام آن و از نام تراشه مورد استفاده در آن اطلاعی نداریم.

بااین‌حال انتظار می‌رود با اگزینوس 2300 روبه‌رو باشیم.این گوشی مرموز سامسونگ توانسته است در بخش یادگیری ماشینی بنچمارک گیک‌بنچ به امتیاز 456 دست پیدا کند. صفحه مربوط به این بنچمارک، شماره مدل و همچنین برخی مشخصات این دستگاه ازجمله مشخصات تراشه‌اش را برملا می‌کند. بازار گوشی مرموز سامسونگ با تراشه 9 هسته‌ایآخرین‌باری که اطلاعاتی درباره اگزینوس 2300 منتشر شده بود، به 9 هسته پردازشی آن اشاره داشت.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

حالا تراشه مورد استفاده در گوشی جدید سامسونگ هم از 9 هسته پردازشی بهره می‌برد؛ بنابراین ظاهراً با همین چیپ روبه‌رو هستیم.این گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-919O، از تراشه‌ای با سه خوشه و پیکربندی 4+4+1 بهره می‌برد. درحالی‌که شایعات به استفاده از یک هسته Cortex-X3 با فرکانس 3.09 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 با فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز اشاره کرده بودند، فرکانس هسته‌ها در بنچمارک اخیر متفاوت است.اگرچه شاید در نگاه اول به‌خاطر تفاوت فرکانس‌ها فکر کنید که با تراشه‌ای متفاوت روبه‌رو هستیم، اما فرکانس پایین‌تر در نمونه‌های اولیه طبیعی است. بنابراین اگر فرکانس تک‌هسته‌ای قدرتمند تراشه آینده سامسونگ در بنچمارک اخیر برابر 2.60 گیگاهرتز عنوان شده است، این موضوع به‌معنای روبه‌روبودن با فرکانس نهایی نیست.سایر مشخصات موجود در بنچمارک گیک‌بنچ موبایل آینده سامسونگ شامل 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 13 می‌شود.

البته طبق شایعات، پردازشگر گرافیکی تراشه آینده کره‌ای‌ها مبتنی بر معماری گرافیکی RDNA2 شرکت AMD خواهد بود.درنهایت انتظار می‌رود تراشه اگزینوس 2300 در گلکسی S23 FE استفاده شود و خبری از آن در سری گلکسی S24 نباشد. طبق شایعات، سری گلکسی S24 در برخی بازارها با تراشه اگزینوس 2400 عرضه خواهد شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر