زومیت/ سرویس Gaming Hub پس از تلویزیون‌های سامسونگ، به‌زودی روی موبایل‌های این شرکت دردسترس قرار خواهد گرفت.  Gaming Hub، سرویس استریم بازی ابری سامسونگ، به گز

1403\01\02 19:36:13


گوشی‌های سامسونگ به سرویس استریم بازی مجهز می‌شوند

زومیت/ سرویس Gaming Hub پس از تلویزیون‌های سامسونگ، به‌زودی روی موبایل‌های این شرکت دردسترس قرار خواهد گرفت.  Gaming Hub، سرویس استریم بازی ابری سامسونگ، به گزینه‌ای محبوب برای کاربران تلویزیون سامسونگ تبدیل شده و حالا قرار است به گوشی سامسونگ نیز راه پیدا کند.

زومیت/ سرویس Gaming Hub پس از تلویزیون‌های سامسونگ، به‌زودی روی موبایل‌های این شرکت دردسترس قرار خواهد گرفت. Gaming Hub، سرویس استریم بازی ابری سامسونگ، به گزینه‌ای محبوب برای کاربران تلویزیون سامسونگ تبدیل شده و حالا قرار است به گوشی سامسونگ نیز راه پیدا کند.گیمینگ هاب تا حدی شبیه‌ به سرویس‌های GeForce Now و Xbox Cloud Gaming است.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

هریک از این سرویس‌ها اپلیکیشن مخصوص به خود را برای پلتفرم‌های مختلف دارند. سامسونگ همه‌ی خدمات سرویس گیمینگ هاب خود را در قالب یک اپلیکیشن دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد. بازار سامسونگ می‌گوید که هدف اصلی گیمینگ هاب دسترسی سریع به اکثر بازی‌ها بر بستر فضای ابری در یک اپلیکیشن است. همچنین، این سرویس به کاربران موبایل امکان می‌دهد تا به بازی‌‌ها راحت‌تر دسترسی داشته باشند.از اپلیکیشن گیمینگ هاب می‌توان به‌عنوان مکانی برای ذخیره‌ی خودکار بازی‌های دانلود‌شده از پلی استور یا گلکسی استور استفاده کرد.

درحال‌حاضر، گیمینگ هاب در نسخه‌ی بتا قرار دارد و فعلاً تعداد بازی‌های محدودی دارد که به‌مرور‌زمان گسترش خواهد یافت.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن