دیجی کالا/ اگر دلتان برای قارچ‌های لست آو آس تنگ شده است، احتمالا بهتر است که سری به گوگل زده و عبارت The Last of Us را جست‌و‌جو کنید. جالب است بدانید که اگر این کا

1401\11\10 20:17:08


گوگل برای طرفداران لست آو آس یک سورپرایز دارد

دیجی کالا/ اگر دلتان برای قارچ‌های لست آو آس تنگ شده است، احتمالا بهتر است که سری به گوگل زده و عبارت The Last of Us را جست‌و‌جو کنید. جالب است بدانید که اگر این کار را انجام دهید، یک قارچ کوچک در پایین صفحه نمایش داده می‌شود که با کلی

دیجی کالا/ اگر دلتان برای قارچ‌های لست آو آس تنگ شده است، احتمالا بهتر است که سری به گوگل زده و عبارت The Last of Us را جست‌و‌جو کنید.جالب است بدانید که اگر این کار را انجام دهید، یک قارچ کوچک در پایین صفحه نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن، صفحه نمایش شما توسط قارچ کوردیسپس احاطه خواهد شد و هر چه بیشتر روی آن کلیک کنید، این عفونت بیشتر گسترش می‌یابد و ظاهرا انتهایی نیز ندارد.

به نظر می‌رسد که این اقدام جالب توسط گوگل پس از ترند شدن سریال آن انجام شده است.گفتنی است که سال جاری برای طرفداران لست آو آس ظاهرا فوق‌العاده سپری خواهد شد. این مجموعه هم اکنون با پخش سریال اقتباسی آن از شبکه‌ی اچ‌بی‌او بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده است؛ سریالی که بلا رمزی و پدرو پاسکال به عنوان الی و جوئل، کریگ مازین و نیل دراکمن به عنوان شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی در راس آن قرار دارند و عملکرد آن‌ها در همین سه قسمتی که از سریال پخش شده، فوق‌العاده بوده است. این عملکرد روی فروش نسخه‌های مختلف بازی اول نیز تاثیر زیادی گذاشته است.در راستای دیگر اخبار مرتبط با لست آو آس، بهتر است بدانید که بازسازی نسخه‌ی اول احتمالا به زودی روی رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

در همین حال، ناتی داگ قول داده است که جزئیات بیشتری را در مورد بازی چند نفره‌ی این مجموعه در اواخر سال جاری به اشتراک بگذارد. این استودیو همچنین به تازگی اعلام کرده است که ساخت نسخه‌ی سوم لست آو آس تا زمانی که داستانی عمیق وجود نداشته باشد، قطعی نخواهد بود.در رابطه با سریال اقتباسی این سری نیز خبر ساخت فصل دوم آن به تازگی اعلام شده است و ظاهرا بخشی از بازی دوم را پوشش خواهد داد و برای فصل سوم نیز تمدید خواهد شد. در این میان شایعاتی مبنی بر حضور شانون بری (Shannon Berry) در نقش ابی در فصل دوم منتشر شده است..

.


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری