زومیت/ ازاین‌پس اگر آدرس یک کیف پول را در گوگل جست‌و‌جو کنید، دارایی بیت‌کوین موجود در آن به‌نمایش درمی‌آید.  موتور جست‌و‌جوی گوگل ابز

1403\01\10 00:14:04


گوگل حالا دارایی والت‌های بیت‌کوین را هم نمایش می‌دهد

زومیت/ ازاین‌پس اگر آدرس یک کیف پول را در گوگل جست‌و‌جو کنید، دارایی بیت‌کوین موجود در آن به‌نمایش درمی‌آید.  موتور جست‌و‌جوی گوگل ابزارهای متنوعی دارد و جدیدترین نمونه‌ی آن‌ها به شما امکان می‌دهد آدرس‌های بیت‌کوین را جست‌و‌جو کنید و دارایی موجود در هر کیف پول را ببینید.

زومیت/ ازاین‌پس اگر آدرس یک کیف پول را در گوگل جست‌و‌جو کنید، دارایی بیت‌کوین موجود در آن به‌نمایش درمی‌آید. موتور جست‌و‌جوی گوگل ابزارهای متنوعی دارد و جدیدترین نمونه‌ی آن‌ها به شما امکان می‌دهد آدرس‌های بیت‌کوین را جست‌و‌جو کنید و دارایی موجود در هر کیف پول را ببینید.بر اساس پست یکی از مهندسان گوگل در ایکس، ازاین‌پس می‌توانید برای تمامی آدرس‌های کیف پول بیت‌کوین خود و همچنین پنج شبکه‌ی EVM (ماشین مجازی اتریوم) جست‌و‌جو انجام دهید.

به‌موجب این تغییر، اگر آدرس بلاک‌چین را وارد موتور جست‌و‌جوی گوگل کنید، اولین نتیجه، دارایی موجود در کیف پول و همچنین زمان به‌روزرسانی آن را به‌نمایش می‌گذارد. بازار گوگل می‌گوید آنچه در موتور جست‌و‌جویش نشان می‌دهد، دارایی موجود در کیف پول تا زمان آخرین تراکنش است. فرمت‌های تحت پشتیبانی شامل P2PKH و P2SH و Bech32 می‌شود.تمامی تراکنش‌های بیت‌کوین روی یک لجرِ توزیع‌شده (یا همان بلاک‌چین) به‌صورت عمومی قابل مشاهده هستند. صرفاً از روی آدرس کیف پول نمی‌توان مالک آن را شناسایی کرد.

ازطرفی، گوگل فقط دارایی را نشان می‌دهد و خبری از ارائه‌ی کلید خصوصی نیست، پس مشکل امنیتی وجود ندارد.به گفته‌ی مهندس گوگل، موتور جست‌و‌جوی این شرکت دارایی‌های اتریوم را هم به‌نمایش می‌گذارد. این ویژگی احتمالاً در آینده به آربیتروم، آوالانچ، فانتوم، اپتیمیزم و پالیگان هم گسترش پیدا می‌کند.. .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو