زومیت/ سرویس سرگرم‌کننده‌ی Playables به‌زودی از دسترس کاربران یوتیوب پریمیوم خارج خواهد شد.  پلتفرم یوتیوب اواخر سال ۲۰۲۳ بخش Playables را معرفی کرد که به کارب

1403\01\08 02:01:04


یک ویژگی سرگرم‌کننده تا ۲ روز دیگر از یوتیوب حذف می‌شود

زومیت/ سرویس سرگرم‌کننده‌ی Playables به‌زودی از دسترس کاربران یوتیوب پریمیوم خارج خواهد شد.  پلتفرم یوتیوب اواخر سال ۲۰۲۳ بخش Playables را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد مشغول تجربه‌ی بازی‌های ساده و جذاب شوند.

زومیت/ سرویس سرگرم‌کننده‌ی Playables به‌زودی از دسترس کاربران یوتیوب پریمیوم خارج خواهد شد. پلتفرم یوتیوب اواخر سال ۲۰۲۳ بخش Playables را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد مشغول تجربه‌ی بازی‌های ساده و جذاب شوند.براساس بیانیه‌ی یوتیوب، این پلتفرم قصد دارد در تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین) قابلیت Playables را حذف کند.

Playables تاکنون در دسترس کاربران یوتیوب پریمیوم که از گوشی آیفون، سیستم‌عامل اندروید و نسخه‌ی وب استفاده می‌کنند، قرار داشت.  بازار یوتیوب قبلا هم اعلام کرده بود که در تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین) قابلیت Playables از دسترس کاربران خارج خواهد شد؛ به نظر می‌رسد حذف این ویژگی سرگرم‌کننده به‌دلیل عدم محبوبیت در بین کاربران نیست و بیشتر شبیه به پایان یک تجربه یا آزمایش است.Playables با اینکه کمی شبیه‌ به سرویس استیدیا گوگل بود، ضعیف‌تر از آن به ‌نظر می‌رسید. این سرویس برخلاف استیدیا روی بازی‌های ساده‌تری مانند انگری بردز، بیلیارد، جدول کلمات متقاطع، بسکتبال و بازی‌هایی همچون Showdown و Brain Out تمرکز داشت و خبری از بازی‌های کنسولی نبود.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن