عیسی زارع‌پور ماهواره پیام رسان بومی وزیر ارتباطات از اتصال عملیاتی پیام رسان های داخلی تا پایان فروردین ماه خبر

1402\01\16 17:49:35


۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده تست و پرتاب داریم. اتصال سه پیام رسان بومی تا پایان فروردین

وزیر ارتباطات از اتصال عملیاتی پیام رسان های داخلی تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: الان ۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده تست و پرتاب داریم و چندین ماهواره نیز در دست طراحی و ساخت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری حیاط دولت با اعلام اینکه فاز آزمایشی اتصال پیام رسان های داخلی پیش از سال نو انجام شد، گفت: تا پایان فروردین با به روزرسانی بله، ایتا و آیگپ که منتشر می‌کنند، این پیام رسان ها به یکدیگر متصل می‌شوند تا کاربران این پیام رسان ها بتوانند به راحتی به همدیگر پیام دهند.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه شورای عالی فضایی برنامه مفصلی برای توسعه صنعت فضایی کشور داریم و الان ۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده تست و پرتاب داریم و چندین ماهواره نیز در دست طراحی و ساخت هستند. زارع پور با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال جاری سال پرباری در حوزه صنعت فضایی است، تصریح کرد: هدف وزارت ارتباطات این است که خدمات و توانمندی‌هایی که در حوزه فضایی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد را در گام اول در اختیار کشورهای همسایه و کشورهای اسلامی قرار دهیم. وزیر ارتباطات تاکید کرد: هدفگذاری بر این است که انشاالله تا پایان کار این دولت خدمات ساخت و پرتاب ماهواره را در لایه لئو را تجاری کنیم و در اختیار کشورهای دیگر قرار دهیم..

.


بازنشر از : مهر

عیسی زارع‌پور

ماهواره

پیام رسان بومی


قفسه فلزی - قفسه انبار