سینما ایده آل/ محمد شایسته گفت: با «هتل» صاحب رکوردهایی شدیم که بی سابقه بود. محمد شایسته تهیه کننده «هتل» درباره پایان اکران این فیلم، در یادداشتی از ساخت

1403\01\06 13:59:04


«هتل۲» ساخته می‌شود

سینما ایده آل/ محمد شایسته گفت: با «هتل» صاحب رکوردهایی شدیم که بی سابقه بود. محمد شایسته تهیه کننده «هتل» درباره پایان اکران این فیلم، در یادداشتی از ساخت قسمت دوم این فیلم خبر داد و نوشت: سال ۱۳۹۶ فیلم نامه هتل رو بر اساس یک خط خریدم از ۳ جوان که هنوز از تیم ۳ نفره آنها نه فیلمنامه‌ای ساخته شده بود.

سینما ایده آل/ محمد شایسته گفت: با «هتل» صاحب رکوردهایی شدیم که بی سابقه بود.محمد شایسته تهیه کننده «هتل» درباره پایان اکران این فیلم، در یادداشتی از ساخت قسمت دوم این فیلم خبر داد و نوشت: سال ۱۳۹۶ فیلم نامه هتل رو بر اساس یک خط خریدم از ۳ جوان که هنوز از تیم ۳ نفره آنها نه فیلمنامه‌ای ساخته شده بود.

نه من فیلمنامه ازشون خوانده بودم. امیر برادران، پیمان جزینی، مصطفی زندی. بسیار ازشون ممنونم.

فیلمنامه درخشانی نوشتن. چند بار با چند کارگردان سرشناس پیش تولید کردیم و هر دفعه به دلایلی نشد. همه می‌گفتن ول کن این فیلمنامه حتما خوب نیست که به فیلم برداری نمیرسه.

تبلیغات
سایت تبلیغ و آگهی
سایت تبلیغ و آگهی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

ولی من اعتقاد عجیبى به این متن داشتم. پافشاری عجیب من و همراه شدن با آقای مسعود اطیابی عزیز و کمکهای برادرانه پژمان جمشیدی و بقیه عزیزانم شد.«هتل» به همراه فسیل صاحب رکوردهایی شدیم که در ۴۵ سال اخیر بی سابقه بود. البته ما فقط ۶ ماه اکران بودیم.

اهل گله نیستم که چرا در اکران نوروز نیستیم. سازمان سینمایی حتما بهتر میدونه. در آخر از دوستانم در سازمان سینمایی آقایان خزایی، ایل بیگی، سهرابی به جای گله تشکر میکنم که همراه و کمک ما بودناز همه عوامل، عزیزانم در پخش شایسته فیلم، تیم تبلیغات و تمامی سینماداران در سراسر ایران تشکر و قدردانی میکنمو در آخر از شما مخاطبان عزیز و دوست داشتنی هتل ممنون و سپاسگزارم به زودی با «هتل۲» برمی‌گردیم. بازار.

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی بوتان تهران