چند ثانیه/ چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم، چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاد، در حالا حاضر پژمان جمشیدی موفق‌ ترین بازیگر در جذب مخاطب است. یک بازیگر پولساز که حضورش

1403\01\23 01:07:02


آمار و ارقام فروش و میزان مخاطبان فیلم‌های پژمان جمشیدی از سال ۹۵ تا کنون

چند ثانیه/ چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم، چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاد، در حالا حاضر پژمان جمشیدی موفق‌ ترین بازیگر در جذب مخاطب است. یک بازیگر پولساز که حضورش فروش فیلم را تضمین می‌کند.

چند ثانیه/ چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم، چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاد، در حالا حاضر پژمان جمشیدی موفق‌ ترین بازیگر در جذب مخاطب است.

یک بازیگر پولساز که حضورش فروش فیلم را تضمین می‌کند.شاید وقتی نوروز ۱۳۹۵ فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» با حضور او و یک طیف از بازیگران سرشناس به کارگردانی مانی حقیقی شروع به رکورد شکنی کرد، خیلی‌ها سهم کمی برای جمشیدی که در آن سال‌ ها تازه کار خودش را شروع کرده بود قائل می‌شدند. عده‌ای فروش را به مانی حقیقی، عده‌ای دیگر به سوژه فیلم و برخی هم به طیف رنگارنگ بازیگران آن نسبت می‌دادند. اما در ادامه ثابت شد که پژمان جمشیدی نقش انکار ناپذیری در جذب مخاطب دارد. فروش بالای فیلم‌هایش در این سال‌ها، نجات گیشه سینما در سال کرونا و در نهایت کسب رتبه پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۴۰۲ خود دلایل وافی و کافی برای این ادعاست. بازار. .


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی