آخرین خبر/ پارسا پیروزفر؛ بازیگر بی حاشیه سینمای ایران در مظن اتهام قرار گرفت. بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر  در صفحه اجتماعی خود ادعاهایی مطرح کرده است که واکنش‌های زیادی

1403\01\21 18:59:10


ادعای جنجالی یک دختر علیه پارسا پیروزفر

آخرین خبر/ پارسا پیروزفر؛ بازیگر بی حاشیه سینمای ایران در مظن اتهام قرار گرفت. بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر  در صفحه اجتماعی خود ادعاهایی مطرح کرده است که واکنش‌های زیادی را برانگیخت.

پارسا پیروزفر؛ بازیگر بی حاشیه سینمای ایران در مظن اتهام قرار گرفت.

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر  در صفحه اجتماعی خود ادعاهایی مطرح کرده است که واکنش‌های زیادی را برانگیخت. بازنشر این ادعا در توئیتر جنجال های زیادی را به پا کرد. عدم واکنش رسمی پارسا پیروزفر به این مساله خود باعث بحث های زیادی در شبکه های اجتماعی شده است،  بنظر می رسد که این ادعا در آینده با واکنش‌های وسیع تری مواجه خواهد شد.  بازار همچنین لازم به ذکر است بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر چندین همکاری در تئاتر با یکدیگر داشته‌اند. ازجمله در تئاتر «ماتریوشکا» که پیروزفر کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر آن بوده، و مصدقیان وظیفه دستیاری طراح صحنه و لباس را بر عهده داشت.تئاتر «ملاقات» به کارگردانی پارسا پیروزفر که بهاره مصدقیان (نفر دوم از سمت چپ) در آن نقش‌آفرینی کرد.گفتنی‌ست پارسا پیروزفر متولد 1351 است و کارنامه پرباری در سینما ، تئاتر و تلویزیون دارد.برای خواندن جزئیات بیشتر از این اتفاق کلیک کنیدادعای یک بازیگر تئاتر مبنی بر ۱۸ سال رابطه پنهانی با پارسا پیروزفر 1403/01/21 - 15:14بیوگرافی پارسا پیروزفر؛ بازیگر خوش سیما و مرموز سینمای ایران 1403/01/21 - 12:43.

.


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه