برنامه‌های صدا و سیما که از بی محتوایی آن مشخص است تهیه‌کننده با هر سلبریتی که سر عدد و رقم به تفاهم رسیده، همان را دعوت کرده تا در یک گعده چند نفره و مرور برخی خاطرات دست چندم که

1403\01\06 07:05:06


با پولپاشی، نمی‌شود تلویزیون را متحول کرد!

برنامه‌های صدا و سیما که از بی محتوایی آن مشخص است تهیه‌کننده با هر سلبریتی که سر عدد و رقم به تفاهم رسیده، همان را دعوت کرده تا در یک گعده چند نفره و مرور برخی خاطرات دست چندم که از لابلای مجله‌های زرد استخراج شده برای ساعتی آنتن تلویزیون را پر کند.

بودجه ۲۴ هزار میلیارد تومانی صداوسیما در سال ۱۴۰۳ را اگر بگذاریم کنار اعداد و ارقام نجومی که این سازمان از تبلیغات پرشمار در لابلای برنامه‌های تلویزیونی و زیرنویس‌ها به دست می‌آورد و به آن اضافه کنیم درآمدهای نجومی حق پخش زنده فوتبال‌های پربیننده آن وقت یادآوری کنیم که تقریبا اکثر قریب به اتفاق برنامه‌های پر مخاطب تلویزیونی با مشارکت نهادهای مختلف از بنیاد مستضعفان، ستادفرامین، کمیته امداد، آستان قدس و بنیاد شهید و ...

ساخته می‌شود بعد باید پرسید با این صندوق سرشار از درآمد در دوران پسا‌ تحول وعده داده شده در صداوسیما چه می‌شود که بار دیگر این سازمان پرهزینه به جای تعمیق محتوا و نوگرایی در قالب به سمت متد قدیمی و نخ‌نما شده بهره‌گیری از سلبریتی‌ها برای جذب مخاطب رفته است.

برنامه‌هایی که از بی محتوایی آن مشخص است تهیه‌کننده با هر سلبریتی که سر عدد و رقم به تفاهم رسیده، همان را دعوت کرده تا در یک گعده چند نفره و مرور برخی خاطرات دست چندم که از لابلای مجله‌های زرد استخراج شده برای ساعتی آنتن تلویزیون را پر کند. نتیجه چه باشد مهم نیست اسمش را فقط بگذاریم سرگرمی.

آن‌هم در دوره‌ای که مخاطب انتخاب خود را کرده و در این بلبشوی تکراری برنامه‌های مثل هم تلویزیون به سمت شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی رفته که همه چیز مطابق سلیقه و میل مخاطب را در خود دارند از فیلم و سریالهای پر مخاطب تا مسابقه و سرگرمی جذاب.

تبلیغات
سایت معدن و مواد معدنی
سایت معدن و مواد معدنی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

حتی کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی و... هم دست به تولیدات متعدد جذابی میزنند که بازدید برخی از آنها چند برابر مخاطبان یک برنامه‌ تلویزیونی است و درحالیکه در برخی برنامه‌ها اوج استقبال مخاطب با پنج شش هزار پیامک به رخ بیننده کشیده می‌شود شاهد هستیم که در شبکه‌های اجتماعی تولیدات متنوعی چندین برابر این اعداد بازدید و سپس بازارسال می‌شود تازه مخاطب بی واسطه و بدون سانسور می‌تواند نظرات خود را زیر هرکدام به اشتراک بگذارد.

آقایان خلاقیت و نوآوری را با پولپاشی نمیتوان تضمین کرد.

پول مردم را دور نریزید.

. .


بازنشر از : منبع: خبر فوری


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین